Leejoongi’s post-wrap interview2

پارت دوم مصاحبه ی جونگی

-از اونجایی که من دوست دارم بطور منظم تمرین کنم از نظر جسمی سخت نبود.بنابراین بیشتر به این فکر کردم که چطور باید برای بیننده های توی خونه بازی کنم تا تمام احساساتی که کارکتر من تجربه میکنه رو درک کنن. من سعی کردم خیلی صحنه های اکشن رو هماهنگ نکنم.فکر نمیکردم اون صحنه ها اونقدر به سریال اضافه بشن.من از بدلکار برای صحنه ها استفاده نکردم پس میتونستم هل بدم، پرتاب کنم و زمین بخورم و اینطوری بیننده ها تا بیننده ها بتونن کارکتر من رو باور کنن.

ادامه…

-اعتقاد راسخی داشتم که خوب از اب درمیاد، اما نمیدونستم که این همه ادم میخوان با هم از سریال لذت و ببرن و دوستش دارن.فن های زیادی از سراسر جهان برای تعداد زیادی تبلیغات در سراسر سئول هزینه کردن. من واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم که اونها احساساتی که کارکتر ها احساس کردن رو فهمیدن.واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم.واقعا خیلی خوشحال شدم که اونقدر از بازیم تعریف شد اما یه بار سنگینی هم روی شونه هام گذاشت. فکر میکنم راه طولانی رو به عنوان یه بازیگر باید برم.برای من برای رشد و ارائه ی یه کارکتر جدید و خوب افراد زیادی باید تلاش کنن.

 

-لی جونگی گفت که حتی قبل از قبول گل اهریمنی با مون چه وون در تماس بوده ” ما قبلا چند بار همدیگه رو دیدیم و درباره ی چیزهایی مثل زندگی و پروژه ای که بهش فکر میکنیم صحبت کردیم.

“چه وون به من جرئت بازی در گل اهریمنی رو داد. وقتی من درحال فکر به این بودم که گل اهریمنی رو قبول کنم یا نه،اون بهم گفت که میتونم کاملا این کارکتر رو جذاب از اب در بیارم و وقتی این رو بهم گفت من بیشتر مطمئن شدم.

 

-لی جونگی راز خودش رو مورد بازی صحنه ی گریه که بهش گفته شد چا جی وون مرده رو به اشتراک گذاشت”درحالی که میخواستم هیون سویی که جی وون رو از دست داده رو به تصویر بکشم، ناگهان به یه حیوان زوزه گش که بچه ی مرده خودش رو لیس میزنه فکر کردم.میخواستم احساس هیون سو از ازدست دادن مثل فروپاشی همه چیز رو نشون بدم که گریه کرد راه اولیه اونه و بعد هیون سو تبدیل به حیوانی غیرقایل کنترل میشه. بعد از فیلمبرداری نمیتونستم جلوی اشک هام رو بگیرم.صادقانه بگم چند روز بعد از اون صحنه چاره ای جز رفتن جلوی دوربین با چشم های متورم نداشتم.”

 

مطلب پیشنهادی

NamooActors Vlog- Sword of Aramun

اپدیت نامواکترز با ولاگی از جونگی در شمشیر ارامون 480p/87Mb 720p/281Mb

VA – Arthdal Chronicles 2 OST

تمام OSTها و موسیقی های متن سریال شمشیر آرامون 47آهنگ/322 مگابایت لیست ترک ها ادامه…

The Sword of Aramun BTS-7

آخرین پشت صحنه ی شمشیر ارامون و پیام خداحافظی زیرنویس فارسی پارت جونگی 720p/100MB 360p/39MB …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *