goodbye messages from cast of Flower Of Evil

پیام خداحافظی بازیگر های سریال گل اهریمنی:

لی جونگی:

ما با موفقیت دوره ی ۷ ماهه ی فیلمبرداری سریال:گل اهریمنی” رو به پایان رسوندیم.

درواقع وقتی این پروژه رو شروع کردم فهمیدم که خیلی سخته و فشار زیادی احساس کردم که ایا می تونم این کار رو بخوبی انجام بدم.فکر میکنم ما بخاطر کارگردان،نویسنده،کارکنان، و همبازی هام تونستیم به خوبی تمومش کنیم.

مهم تر از همه، من این دوره رو بخاطر انرژی که از بینندگانی که از گل اهریمنی لذت بردن و ازش حمایت کردن، دریافت کردم تونستم تموم کنم.از ته قلبم ازتون ممنونم. مثل همه ی پروژه های دیگه که کار کردم،”گل اهریمنی” هم برای مدت طولانی در ذهن من موندگار میشه.

میخوام بگم صمیمانه از همه  کسانی که “گل اهریمنی” و “دوهیون سو” رو دوست داشتن ممنونم و عاشقتونم.

مون چه وون:

ما سه فصل رو گذروندیم، از بهار گرم تا پاییز خنک، روی “گل اهریمنی” کار کردیم و هنوز نمی تونم باور کنم که به پایان رسیده. ما بهترین تلاشم رو که میتونستم زمان فیلمبرداری انجام دادم، پس این سریال به عنوان یه تجربه ی با ارزش تر نسبت به بقیه کارهام به یادم میمونه.

از اعماق قلبم از بینندگانی که عشقشون رو به سریال نشون دادن ممنونم.میخواستم به این کارکتر ، چا جی وون و احساساتش پایبند باشم برای همین لحظات سختی داشتم.اگرچه بخاطر عشقی که شما برامون فرستادین تونستم ازش عبور کنم.من اوقات خیلی شادی زمان کار روی این پروژه با کارگردان کیم چول گیو، نویسنده  یو جونگ هیی، و همه ی کارکنان و همکارانم داشتم.

لطفا حمایتتون رو نشون بدین و “گل اهریمنی” رو تا اخر دنبال کنین.

جانگ هی جین:

ما بیشتر از اونچه که انتظار داشتیم عشق دریافت کردیم و اوقات خیلی خوشی داشتیم.میخوام خالصانه از همه ی کسایی که روی این تولید کار کردن و بیننده هایی که عشقشون رو به سریال نشون دادن، تشکر کنم.

بالاخره قسمت اخر گل اهریمنی امشب پخش میشه.لطفا تا اخر با ما باشین.

سو هیون وو:

با تشکر از عشق و حمایت پرشور از طرف بیننده ها ما تونستیم با سلامتی و رغبت فیلمبرداری رو همراه با کارکنانمون تموم کنیم.امیدوارم بیننده ها روحیه بگیرن و اسایش و راحتی رو توی این دوران سخت توی “گل اهریمنی” پیدا کنن.خیلی ممنونم.

مطلب پیشنهادی

اپدیت یه رستوران که جونگی به اونجا رفته بود و بهشون امضا داده🖋 به Majangdong …

Star magazine interview 2024

مصاحبه ی مجله ی استار با جونگی

LeeJoonGi in Ji Chan exhibition

حضور جونگی در نمایشگاه جی چان، همبازیش در زندگی دوباره ی من پیام جونگی با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *