Criminal Minds’ The Sweet Lee Jun Ki Who Can Steal Women’s Heart‘

لی جونگی مثل یه مرد دلنشین در فیلمبرداری سریال

بازیگر لی جونگی به عنوان یک عامل تمام وقت به نام کی هیون جون در سریال شبکه ی تی وی ان ، ذهن های جنایتکار” یک رفتار مراقبتی نشان داد که قلب بیننده های زن را با عکس های منتشر شده اب می کند.

در حال حاضر لی جونگی در نقش کیم هیون جون  روح و بدن خودش رو به عنوان یه شخصیت احساساتی و پرشور به سریال ” ذهن های جنایتکار ” اختصاص داده است. اون به خوبی یه شخصیت پر از احساس برای گشترش عدالت رو نشون میده که باعث خیره کنندگی اون شده.

در عکس های منتشر شده لی جونگی با دقت از همه مراقبت می کنه بطوری که میتونه قلب هر کسی که اون رو می بینه رو ذوب کنه. لی جونگی لبخند بزرگش رو به بازیگر خردسال در حین بازی نشون داد در حالی که به دوربین نگاه میکرد و باعث می شد هرکسی که داره اون صحنه رو می بینه لبخند بزنه.

کارکنان سریال می گویند” لی جونگی هیچ وقت از انرژی خالی نمیشه حتی در شرایط سخت که باید صحنه های اکشن و احساسی رو توی هوای گرم فیلمبرداری کنه. درواقع اون کارکنانی که باهاش کار می کنن رو تشویق می کنه. من هم تحت تاثیرم طرز مراقبت جونگی از بازیگرای کودک در صحنه ی فیلمبرداری قرار گرفتم.” از شخصیت گرم لی جونگی تمجید می کنه.

مطلب پیشنهادی

LeeJoonGi in IU’s concert 100324

حضور جونگی در کنسرت ایو دانلود کلیپ های حضور جونگی

Leejoongi appear on his co star wedding

حضور جونگی در مراسم عروسی بازیگر نقش دالسه در شمشیر ارامون

from the Moon Lovers script book (writer’s edition) — Lee Joon-gi and a part of his interview

بخشی از مصاحبه ی جونگی در کتاب فیلمنامه ی عاشقان ماه🌙 چی باعث شد که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *