Watch: tvN’s “Criminal Minds” Releases First Teaser Video And Character Descriptions For Main Cast

اولین سریال چهارشنبه – پنج شنبه ی TvN ، “ذهن های جنایتکار” ، بازساری سریالی امریکایی هستش که از ۲۶ جولای پخش میشود.

“ذهن های جنایتکار” یک سریال جنایی است که یک تیم با بررسی زمینه ی روانشناسی جرم ها، قتل های سریالی را حل می کنند.نقش های اصلی سریال” سون هیون جون ، لی جونگی ، مون چه وون ، لی سان بین ، گو یون ، یو سان و کیم سانگ چول ” هستند.

تیزر کوتاه اما تاثیر گذاری منتشر شده که به بیننده ها تصویری از چیزی که اونها میتونن از این سریال جذاب و پرهیجان انتظار داشته باشن ، میده.

سون هیون جون در نقش کانگ کی هیونگ ، رهبر NCI تیم تجزیه و تحلیل رفتار در بخش جرایم بین الملل ، خواهد بود.اون به عنوان بهترین پروفیلر کره ای در نظر گرفته شده که تجزیه و تحلیل های دقیقی انجام میده تا ذهن مجرم را درک و پرونده ها را حل کند.

لی جونگی در نقش کیم هیون جون خواهد بود.اون عضو تیم تحقیقاتی و بازجویی NCI هستش کسی که در زندگی روزمره بنظر نمیاد جدی باشد اما وقتی وارد صحنه ی جرم میشود کاملا عوض میشود .همچنین اون فعال ترین عضو گروه و پر از غافلگیری هستش.

مون چه وون در نقش ها سون وو خواهد بود،کسی که دارای قانون های خاص خودش در زندگی هستش و فرماندهی هر موقعیتی که در اون باشه رو بدست می گیره.کسی که اشتیاق زیادی برای کارش داره و بدون لحظه ای تردید خودش را در موقعیت های خطرناک قرار میدهد.شخصیتی که قوی و پیچیده طراحی شده.

سه بازیگر اصلی سریال توسط بازیگرهایی توانا ساپورت می شوند، لی سان بین در نقش یو مین یانگ،رییس بخش ارتباطات رسانه ای ، هستش.در حالی که گو یون نقش لی هان را دارد. جوان ترین عضو این بخش که در زمینه ی تحلیل رفتار نابغه است.یو سان در نقش نانا هوانگ،عضو بخش ارتباطات NCI  و کیم یونگ چول نقش بک سان ،بنیان گذار و رییس NCI را خواهد داشت.

ذهن های جنایتکار ۲۶ جولای (۴مرداد) ساعت ۲۲:۵۰ از شبکه ی تی وی ان پخش خواهد شد.

مطلب پیشنهادی

NamooActors Vlog- Sword of Aramun

اپدیت نامواکترز با ولاگی از جونگی در شمشیر ارامون 480p/87Mb 720p/281Mb

VA – Arthdal Chronicles 2 OST

تمام OSTها و موسیقی های متن سریال شمشیر آرامون 47آهنگ/322 مگابایت لیست ترک ها ادامه…

The Sword of Aramun BTS-7

آخرین پشت صحنه ی شمشیر ارامون و پیام خداحافظی زیرنویس فارسی پارت جونگی 720p/100MB 360p/39MB …

4 دیدگاه

  1. بی صبرانه منتظرم :h2: :h2: :h2: :h2: :h2:

  2. جونکی کسی که تو زندگی شخصی جدی نیست ، چه وون کسی که برای زندگی شخصیش کلی قانون داره !!! یعنی میخوان زوجشون کنن ؟؟؟واااااااااااااااااااای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *