َََAsia Artist Awards 2020

در مراسم امروز جشنواره ی AAA جونگی برنده ی جوایز بهترین سلبریتی اسیا و بهترین ارتیست اسیا شد.

صحبت های جونگی موقع دریافت جوایز ادامه…

صحبت های جونگی موقع ی دریافت جایزه ی Asia Celebrity 

سلام.از دیدنتون خوشحالم.بازیگر لی جونگی هستم.

لیتوک،حالت چطوره؟بله،همه چی خوب بوده؟اول از همه مدت طولانی توی جشنواره ی AAA بودم و الان شما این جایزه رو به من دادین و من واقعا افتخار میکنم.از ته قلبم ممنونم.

همچنین برای جایزه سلبریتی اسیا…در حقیقت امسال با چیز هایی پر شده بود که من بخاطرشون متاسفم پس خیلی برام سخت بود که به تبادل فرهنگ کمک کنم.چون کووید ۱۹ باعث درد و سختی های زیادی برای طرفدارها و مردم زیادی در سراسر دنیا شده.امیدوارم که سریالم فقط یکم باعث امید شده باشه. امیدوارم بزودی همه چی بهتر بشه و کووید ۱۹ بزودی تموم بشه تا بتونم با مردم بیشتری از کشور های مختلف، همچنین کره، با تبادل فرهنگی ارتباط برقرار کنم.

از ته قلبم از طرفدارانم که من رو از کشورهای مختلف حمایت کردن ممنونم. با تشکر از شما من تونستم امسال پروژم رو بخوبی تموم کنم. امسال سال پر معنی بود.هنوزم  برای تک تکتون نگرانم.لطفا همیشه مراقب سلامتی خودتون باشین و تا روزی دوباره همدیگه رو ببینیم سلامت باشین..

فقط میخوام بگم از همه ی شما ممنونم و هیچ کدوم از این ها بدون شما امکان پذیر نبود و سالم و سلامت باشین بخاطر خانوادتون، بخاطر دوستاتون، بخاطر ما.خیلی ممنونم. دوستون دارم.

لیتوک(مجری):من طرفدارتونم و خیلی از فنهاتون دارن این برنامه رو میبینن. ممکنه علاقه مند باشن بدونن برنامتون برای ۲۰۲۱ چیه. هیچ برنامه ای دارین که با یه پروژه ی جدید پیش طرفدارهاتون برگردین؟

اول اینکه من باید زود پروژه ی بعدیم رو انتخاب کنم.وقتی پروژم رو انتخاب کردم دوباره به سختی در ۲۰۲۱ بدون استراحت کار میکنم پس این روژه میتونه هدیه به شماها باشه.حقیقتش فکر میکنم به عنوان یه بازیگر کاری که میتونم انجام بدم اینه که راحتی و شادی رو از طریق یه پروژه براتون به ارمغان بیارم. پس پروژه ای انتخاب میکنم که پر معنی و عالی باشه و با یه اجرای عالی حمایتتون رو جبران میکنم. من همیشه با پشتکار و شرافتمندانه کار میکنم پس میتونم براتون جبران کنم. پس همینطور توی ۲۰۲۱ منتظرم باشید ممنونم.

 

صحبت های جونگی موقع ی دریافت جایزه ی Best Artist

دوباره سلام.چه افتخاری.بازیگر لی جونگی هستم.فکر نمیکردم امروز اینطوری با هم جایزه بگیریم.سئو یه جی حالت چطور بوده؟ من طرفدار ویژه ی “مشکلی نیست خوب نباشی” هستم و در کل طرفدار گو مون یانگم.از اونجایی که ما اینجا اینطوری به هم پیوستیم اینطوری باهاش اومدم بالا(دست تو دست هم اومدن.)اما اینطوری نیست که با هم بازی کردیم.امروز موقع تماشای اون که کنار کیم سوهیون عالی ما غبطه خوردم برای همین خواستم با اون روی صحنه بیام.

همینطور برای گل اهریمن،افراد زیادی وجود دارن که به من کمک کردن.عشق زیادی از افراد زیادی دریافت کردم. به ویژه، کارگردانمون کیم چول گیو، نویسنده یو جونگ هی و بقیه ی تیم تولید،یو سانگ وون و بازیگر های واقعا عالیمون- مون چه وون، کیم جی هون، جانگ هی جین، و سئو هیون وو و همه ی همسالان و بزرگتر ها و کوچکتر ها. اگه ما خوب با هم کار نمیکردیم، اگه همچین کار گروهی عالی رو انجام نمیدادیم نمی تونستم همچین بازی عالی رو نشونتون بدم. از ته قلبم ازتون ممنونم.

ما بهار شروع کردیم و به خوبی تا پاییز کار کردیم، از وقتی که سرد بود تا وقتی که دوباره سرد شد- تیم ما سخت کار کردن. اونها سخت کار کردن و تمام وقت بخاطر کووید ۱۹ ماسک هاشون رو پوشیدن.میخوام این افتخار رو به کارکنان و همه ی کسایی که توی تیم گل اهریمن بودن تقدیم کنم.خالصانه از طرفدارامون بخاطر نشون دادن عشقشون تا پایان، ممنونم.

معنی گل اهریمن اینه که گلها حتی در محیطی پوشیده شده با اهریمن هم شکوفه میدن.پاندمی(کرونا) باعث درد مردم زیادی در سراسر دنیا شد، اما خیلی زود اون روزی که گلها شکوفه بدن میرسه.این معنی هستش که میخوام بده، و امیدوارم شما سلامت باشین و امیدوارم دوباره با یه پروژه ی بهتر ببینمتون. از ته قلبم ممنونم.ممنونم.

مطلب پیشنهادی

Moon lovers Scarlett heart:Ryo-Script book Writer’s Ver

انتشار کتاب فیلمنامه ی عاشقان ماه پس از هفت سال، شامل حذفیات سریال ترجمه ی …

Seoul music awards 240102

حضور جونگی در سئول موزیک اواردز به عنوان اهدا کننده جوایز بهترین اهنگ، تهیه کننده …

Thailand 240101 for Seoul music awards

سفر جونگی به تایلند برای جشنواره ی سئول موزیک اواردز به عنوان اهداکننده ی جوایز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *