به نظر میاد که جونگی قراره که توی ژاپن یه تور برگزار کنه :yahoo: البته من این خبر رو تو سایت طرفداران ژاپنی جونگی(http://www.joongi-splendor.jp) دیدم چون ژاپنی نوشته درست نمیشه متوجه شد و هنوزم هیچ شایت دیگه ای خبری منتشر نکرده ولی تو این سایت سه تا شهر اوساکا ،یوکوهاما و ناگویا رو نام برده که درنوامبر و دسامبر قراره جونگی یه تو برگزار کنه و زمان و ساعتشون رو هم نوشته.
اینم ادرس همونجایی که خبر توش بود:
http://www.joongi-splendor.jp/news/jg_news_140920.php
امیدوارم که خبر درست باشه ;-)
Leejoongi iranian fan LJG FANS








