Vogue 2024 interview

ترجمه ی مصاحبه ی Vogue با هنرمندان نامواکترز- بخش مربوط به جونگی

“یه وقتهایی همه ی ادم ها توی زندگیشون احساس خستگی و تنهایی میکنن. من میخوام از اون همکار هایی باشم که وقتی همچین لحظاتی توی زندگیشون دارن بهشون قدرت میدم. چون به زمانی که با هم میگذرونیم به جای انجام کار و بیزینس، به عنوان زمانی برای پیوند و ساخت ارتباط فکر میکنم .”

از بین همه ی همکارانش، کیم جه کیونگ زمانی که با دو جی وون احوال پرسی میکرد، لی جونگی رو انتخاب کرد تا احترامش رو بطور خاص به شور و اشتیاقش نشوش بده “فقط اینکه جونگی به من گوش میکنه باعث میشه انرژی بگیرم. نه تنها میخوام یه بازیگر خوب مثل اون باشم، بلکه میخوام یه شخص خوب مثل اون باشم.

دو جی وون که تازه به جمع ملحق شده هم با اون موافقت کرد و گفت که فقط فکر کردن به جونگی لبخند به لبش میاره. “از وقتی که بعد از اولین فیلم کره‌ایش “پسران پرواز” (۲۰۰۴)، دوباره هم رو توی یه اژانس دیدیم، من انرژی فوق العاده ای از بازیگر جونگی دریافت کردم. داشتن یه ذهنیت مثبت لازمه ی تداوم یه حرفه ی سالم برای مدت طولانیه. من دو جی وون رو به عنوان یه بازیگر که ۲۰ سال بعد هنوزم ذهن و جسمش رو با همه ی انرژی‌های مثبتی که از همکارانم گرفتم، سالم نگه داشته، تصور میکنم.”

حرفشو زدیم، ظاهر شد. یه اسانسور دیگه باز شد و لی جونگی با یه دوچرخه ی برقی در کنارش، ایستاده. فقط حضورش باعث خنده ی همه میشه و انرژی میده. وقتی از رازش درمورد لذت بردن از زندگیش پرسیدیم،  اون یه جواب فیلسوفانه عالی داد “شور و اشتیاق پاک همکارانم باعث تلخیص من میشه. فقط تمام تلاشم رو میکنم تا اون خلوص رو از دست ندم و شوقی که‌ اونها به من میدن به تنهایی باعث میشه زندگیم دائما سرگرم کننده و لذت بخش بشه. برای همینه وقتی برای کار میرم سر صحنه، چشمام به همکارانمه بدون اینکه یه لحظه ازشون غافل بشم. چون من همیشه از ارتباطاتم با مردم اطرافم قدرت و انرژی میگیرم.”

حتی بعد از یه روز خوشگذرونی با همکارانی که مدت ها بود ندیده بود و گرفتن عکسهای زیبا، هنوزم ارزوهایی داره که میخواد براورده بشه” خب چند ساله که مدام از مدیرعامل میخوام که به سفر های گروهی بریم. من کاملا در مورد پیوند و کار تیمی جدیم”

مطلب پیشنهادی

JG massage for Splendor family day: Love Blossome

پیام جونگی درمورد فن میتینگ یوکوهامای ژاپن در ۱۴ ژوئن 2024 LEEJOONGI SPLENDOR Family Day: …

Song Ha yoon talks about JoonGi in Knowing brothers

صحبت های سونگ ها یون در برنامه نویینگ برادرز درباره جونگی و همکاریشون در گذشته …

Star magazine interview 2024

مصاحبه ی مجله ی استار با جونگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *