گزارش میتینگ Leejoongi Splendor family day/ ۲۰۲۳.۰۵.۱۰

گزارش میتینگ Leejoongi Splendor family day/ ۲۰۲۳.۰۵.۱۰

طرفدارهای لی جونگی بعد از ۴ سال سال با شور و شوق در میتینگ اون دور هم جمع شدند.

در ۵ می ۲۰۲۳، طرفدارهای ژاپنی لی جونگی بعد از ۴ سال در سالن Pacifico یوکوهاما برای “2023 LEE JOON GI SPLENDOR Family Day” دور هم جمع شدند.

این جشن پر بود از خوندن و رقصیدن، گپ و گفت، بازی و جشن تولد.

ویدئو شروع مراسم با پیام “بالاخره بعد از ۴ سال داریم هم رو میبینیم” ظاهر شد و به دنبالش اهنگ شروع مراسم، “My lady”

اون با یه کت سیاه و سفید، روی استیج ظاهر شد و صدای تشویق کر کننده ی طرفدارها بلند شد. استیج رو با ۶ دنسرش روشن کرد. طی اجرای “Now” و “For us” روی صحنه به چپ و راست و پشت صحنه میدوید و جلوی دوربین قلب انگشتی نشون میداد.

اون با یه رقص به شدت زیبا “Geek in the pinck” رو شروع کرد و همه رو وادار به تشویق یک صدا کرد. وقتی شروع کرد به خوندن قطعه ی “For a while” حس و حال عوض شد و طرفدارها با هم شروع به خوندن کردن.

ادامه…

ششمین اجرای اون “For you” بود که حسابی بین طرفدار ها محبوبه. وقتی اهنگ با یه کلیپ از سریالش “عاشقان ماه: قلب سرخ ریو” شروع شد، طرفدار ها با شوق و ذوق دیوانه کننده ای پاسخ دادن.
وقتی جونگی میکروفونش رو به سمت تماشاچی ها گرفت همه ی طرفدارها با هم با صدای بلند خوندن. درحالی که جونگی به آرومی ميکروفن رو با دو دستش گرفته بود و آواز می خوند ، خیلی معرکه بنظر می رسید. بعدا گفت کنترل اون احساسات شدید خیلی سخته.

سخنان آغازی: به ژاپنی خیلی روان گفت: خیلی وقته ندیدمتون باریگرتون لی جونگی‌ام.
اون حتی با مترجم هم شوخی کرد گفت: “شما بچه ها تغییر نکردین” و شروع به بازیگوشی کرد و اون چیزی که مترجم  داشت میگفت رو لب زد.
وقتی رو صحنه ظاهر شد و موهای بلندش رو پشت گوشش جمع کرد، جذابیتش باعث شد طرفدارها براش غش کنن.
در مورد مدل موش اون گفت از اونجایی که بعد از مدت ها برای اولین بار دارن هم رو می بینن می خواد برای طرفدارهاش طبیعی بنظر برسه.
همچنین اشاره کرد که احتمالا این آخرین موقعیتیه که خودش رو با این مدل مو به طرفدار های ژاپنی نشون میده. درست در این لحظه، فورویا ماسایوکی، میزبانی که طرفدارها خیلی باهاش اشنا بودن، نشون داده شد.

به گفته ی مجری، حتی جونگی گفته”من ژاپنی رو خیلی یادم رفته” بنظر میاد جونگی پشت صحنه کمی ژاپنی صحبت کرده.
با برگزاری اولین کنسرت بعد از مدت ها خوشحالی خودش رو ابزار کرد چون تونست هیجان طرفدارهاش رو که مدت ها منتظر این فن میتینگ بودن رو احساس کنه.

موقع صحبت وقتی مجری گفت که جونگی حس و حال یه هتل لاکچری رو میده، جونگی طرفدار ها رو سورپرایز کرد و با شهامت
گفت”من توی هتل پرنس اقامت دارم” همونطور که صحبت ادامه داشت، ناگهان گریمور و ارایشگر مو و استالیستش روی صحنه ظاهر شدن تا مو و گریمش رو درست کنن. اونها همه ی این کار ها رو اونقد جسورانه انجام دادن که طرفدارها از خنده منفجر شدن.

بخش #۱ صحبت ها

جونگی چه کارهایی انجام داده
جونگی با این که توی این چهار سال چطور بوده شروع کرد. اول از همه درباره ی برنده شدن جایزه بهترین بازیگر مرد در جشنواره ی شبکه ی SBS صحبت کرد. جونگی میکروفنش رو مثل یه جایزه بالا اورد و همه بهش تبریک گفتن. بعد کمی درباره ی فصل دوم تاریخ اسدال صحبت کرد. داستان فصل دوم ۱۰ سال بعد از فصل اوله و برنامه ریز شده در سپتامبر از شبکه های TvN و دیزنی پلاس پخش بشه.
این اولین باری بود که جونگی درباره ی سریال صحبت میکرد و باعث خوشحالی طرفدارها شد. بعد کلیپی از گل اهریمن پخش شد، اما به طرز عجیبی تموم شد. جونگی گفت”حدس میزنم اصلا از اول نباید پخشش میکردین؟” همچنین به شوخی گفت”اگه کسی هنوز ندیدتش… چرا که‌ نه؟” بعد با خوشحالی گفت ” درواقع اگه کسی هنوز ندیدتش یه ادم خوشحاله چون به این معنیه که ۱۶ ساعت لذت و شادی پیش روشه”
این سریال تا الان در هند و تایوان بازسازی شده و برنامه ریزی شده تا در ایالات متحده هم بازسازی بشه.

بخش #۲ بازی:ماموریت غیرممکن

اون یه سری ماموریت شماره گذاری شده داشت که باید با تفنگ اسباب بازی به اهداف شلیک میکرد و پشت هر هدف جزئیات ماموریت نوشته شده بود . این طرفدارها بودن که با ماموریت ها اومدن و برنده هایی که ماموریتشون انتخاب میشد، یک عکس پلوراید امضا شده میگرفتن.

اولین شلیکش به هدف خورد. مغرور و پرافتخار به نظر میرسه، بازیگری که در ارتش خدمت کرده با ژست سلام نظامی عکس میگیره. ماموریت اول این بود:” پرتاب بوسه به سمت دوربینِ رو به رو و هم سطحش”
اون با دستاش قلب درست کرد و به سمت دوربین بوس فرستاد. اما به شوخی با عصبانیت گفت” من میخوام برم خونه” چون اونطور که انتظار داشت طرفدارها واکنش نشون ندادن. اون به هدف دوم که روی شکمش افتاده بود شلیک کرد و توی تلاش اول به هدف زد. ماموریت این بود: چالش “متاسفم، من بامزم(کیوتم)” رو که توی تیک تاک خیلی محبوب بود رو انجام بده. بنظر میرسید که اون تا حالا هیچ کدوم از ویدئو های چالش رو ندیده، پس مجبور شد برای تمرین یه ویدئو ی نمونه و طرفدارهاش رو ببینه، فقط سه بار لازم بود تمرین کنه تا بهش مسلط بشه و چالش واقعی رو با موفقیت اجرا کنه، اما‌ بنظر اون از نتیجه‌ راضی نبود و خواست انتقام خودش رو بگیره در اخر اون با مجری یه بازی کرد. توی شلیک سوم و چهارمش هدف رو از دست داد، اما شلیک پنج به هدف خورد.
ماموریت انجام یه ضربه ی چرخشی بود. ولی اون شلوار چرم پوشیده بود و بنظر برای انجام این چالش مردد بود چون ریسک پاره شدن شلوارش وجود داشت.
مجری هوشمندانه استایلیست جونگی رو بیرون استیج صدا کرد تا شلوار جونگی رو چک کنه. وقتی استایلیست گفت که خوبه، جونگی اماده شد تا ماموریت رو انجام بده.به دنبال چند حرکت کششی با دقت که باعث شد پاهاش کشیده تر بنظر برسن، به طرز درخشانی یه ضربه ی چرخشی زد.  ضربه ی فوق العاده ی اون باعث تشدید هیجان توی سالن کنسرت شد.
بعد از اینکه سه ماموریت رو با موفقیت پشت سر گذاشت قبول کرد که یه ماموریت اضافه انجام بده. ازش خواستن یه گل دستش بگیره و با خجالت بگه ” با من قرار میذاری؟”
اون پیشنهاد کرد به جای اینکه به طرفداری که ماموریت رو طرح کرده اعتراف کنه، همه ی طرفدارها رو با لفظ “Anata” یا “Kimi”(به معنی شما) خطاب قرار بده. اما وقتی دید خیلی از طرفدارها مایل نیستن، جونگی وانمود کرد ناراحت شده. در نهایت اون به یه اعتراف ساده تر رضایت داد:”با من میای سر قرار؟” بعد جونگی پیامی رو که به ژاپنی اماده کرده بود گفت:” ما بالاخره دوباره همدیگه رو دیدیم. خیلی ناراحت بودم که نمیتونستم ببینمتون. پس میخوام خوشحالتون کنم. اجازه بدین به کنار همدیگه بودن ادامه بدیم.”

بخش #۳ کیتی کیتی بازی جرئت و حقیقت

طی این بخش جونگی همزمان با پوشیدن یه سربند گوش گربه ای، که از امواج مغزی برای حرکت دادن گوش ها استفاده میکرد، به سوالات طرفدارها جواب میداد. همزمان که گوش‌های گربه رو روی سرش میذاشت، موهای بازش منظم شد و گریمش رو تجدید کردن. این اولین بار بود که این گوش های گربه‌ای ها رو امتحان میکرد و جونگی که شگفت زده بنظر میرسید پرسید:”این واقعا از نظر علمی ثابت شده؟” 

سوال:انتخابتون بین بانجی جامپینگ و چتربازی؟
جواب: بخاطر ترسم از ارتفاع واقعا نمیتونم هیچ کدوم رو انجام بدم، اما تا وقتی که جلوی دوربین هستم چتربازی رو انجام میدم. درواقع یه بار بانجی جامپینگ انجام دادم. در نهایت تا زمانی که دوربین با من باشه میتونم هر کاری انجام بدم.

سوال: این روزا چی کار میکنی؟
جواب: رسیدگی به یه برنامه ی شلوغ بدون اینکه واقعا استراحت کنم ، چه کارم باشه(فیلم و سریال) چه فن میتینگ باشه. جونگی با تعجب گفت:” بطور عادی پایان سال من یه تور، فن میتینگی مثل این، برگزار میکنم. اما امسال قرار چه اتفاقی بیوفته؟”

سوال: اگه میتونستی به عقب سفر کنی به کدوم دوره میرفتی؟
جواب:” از وضعیتی که الان توش هستم خوشحالم و پشیمون نیستم.حتی اگه بتونم به یه زمان خاص در گذشته برم، دقیقا همون مسیری رو که الان طی کردم ، طی میکنم. من فقط خیلی خوشحالم که عشق زیادی رو از طرف طرفدارهام دریافت کردم.

سوال:وقتی افسرده یا ناراحتی چی کار میکنی؟
جواب: طی کووید، وقتی دنبال چیزی برای انجام دادن بودم، عاشق دویدن شدم.  دویدن تناسب اندامتون رو بهتر از هر ورزش دیگه ای بهبود میبخشه و ذهنتون رو هم پاک میکنه. پس بهتون پیشنهادش میکنم.

سوال: اگه بتونین توی پاییز ما رو به یه جایی توی سئول ببرین، اون مکان کجاست؟

جواب: نامسان. منظره ی عالی داره و یه مکان عالی برای دویدنه.

سه تا از طرفدارها که نوشته‌هاشون به عنوان بهترین سوال انتخاب شد، به هر کدوم فتوبوک ویتنام، فتوبوک ججو و کوسن بزرگ هدیه داده شد.

بخش#۴ جشن تولد [به لی جونگی از طرف اسپلندور]

اولین جشن تولد جونگی با اسپلندور بعد از ۴ سال!
طرفدارها یک صدا گفتن:” جونگی ما دوستت داریم” و جونگی با گفتن”منم دوستتون دارم” بهشون پاسخ داد و شمع های روی صفحه رو فوت کرد.
یهو یه پیام سوپرایزی از اسپلندور ظاهر شد. وقتی جونگی پیام طرفدارهاش رو میخوند، چشم هاش با مهربانی پر شده بود.
طی بخش عکسبرداری، جونگی پیشنهاد کرد که همگی با دستشون حالت تلسکوپ بگیرن. “چون میخوام که مراقب من باشین تا به غیر از کار، هیچ کار غیر ضروری انجام ندم.” (میخنده)

در این بین، یه ویدئو از کنسرت های گذشته‌اش پخش شد.
نیمه ی دوم رویداد با اجرای  “that that” شروع شد. اون یکبار با این آهنگ به وعده ای که به طرفدارهاش داده بود(درمورد ریتینگ زندگی دوباره ی من) عمل کرد.
لباسش رو با یه کت سیاه عوض کرد و موهاش رو به نیمه بسته تغییر داد و حرکات فانتزی رقصش رو به نمایش گذاشت.
اگرچه یه سری اتفاقات بامزه مثل اینکه در فورا باز نشد یا ایرفون لاکچریش روی پاش گره خورد، اون خیلی هوشمندانه به همشون واکنش نشون داد.
بعد از اجرای شاد “Honey”،در زمان دنس بریک اهنگ “Giving tree” با هیجان حرکات رقص گانگنام استایل رو انجام داد.

اون یه اهنگ که تازه تنظیم شده بنام “The one and only flower in the World” رو اجرا کرد که مثل یه اهنگ پاپ، شور و هیجان رو به سالن اورد و همه رو وادار کرد همراه اهنگ بخونن. بعد برای طرفدارهاش دو تا بوسه ی هوایی فرستاد.
اجرای پرانرژی “together” باعث شد طرفدارها بپر بپر کنن و تمام اجرا و واکنش ها پر از شادی بود.
بعد از “Together” یه ویدئوی دیگه با نامه ی دستنویس اون به کره ای برای اسپلندور و پیام صوتیش به ژاپنی، پخش شد.
بعد از استراحت پایانی، ورژن راک “Marry you” رو اجرا کرد و یک گل رز سفید سمت بیننده ها پرتاب کرد. درنهایت، با اجرای “Uptown Funk” هیجان رو به اوج رسوند و همه با هیجان میپریدن.
بالاخره با نوار های طلایی و نقره ای که توی سالن پرواز میکردن جونگی خداحافظی کرد و قبل از ترک استیج گفت:” همگی دوستون دارم!دوستون دارم~!” “دوباره میبینمتون” “سالم بمونین” و این یک پایان برای کنسرت بود.

لیست اجرا

اهنگ۱:My lady
اهنگ۲: Now
اهنگ۳: For us
اهنگ۴: Geek in the pink
اهنگ۵: For a while (ورژن ارجینال)
اهنگ۶: For you
صحبت: جونگی…
بازی ۱: ماموریت غیرممکن
بازی ۲: جرئت یا حقیقت
جشن تولد
اهنگ۷: that that
اهنگ۸: Honey
اهنگ۹: Giving tree
اهنگ۱۰: The one and only flower in the world
اهنگ۱۱: Together
اهنگ۱۲: Marry you
اهنگ۱۳: Uptown funk

نوشته ی گزارشگر:
این اولین بارم بود که به کنسرت جونگی میرفتم. تصور من این بود که اون واقعا طرفدارهاش رو خیلی دوست داره و همچین شخص اروم و مهربونیه. در طی رویداد کاملا سخاوتمندانه همه نوع فن سرویس، رو به روی طرفدارها یا دوربین انجام داد. اگرچه این فقط یه فن میتینگ بود، ولی درواقع یه جشن بود با ۱۳ اواز و رقص و حس یه کنسرت زنده رو میداد. خیلی بهم خوش گذشت.

مطلب پیشنهادی

JG massage for Splendor family day: Love Blossome

پیام جونگی درمورد فن میتینگ یوکوهامای ژاپن در ۱۴ ژوئن 2024 LEEJOONGI SPLENDOR Family Day: …

Namooactors update with Spring again poster

 اپدیت نامو اکترز با پوستر فن میتینگ جونگی در ۱۱ می در سئول Spring again …

Song Ha yoon talks about JoonGi in Knowing brothers

صحبت های سونگ ها یون در برنامه نویینگ برادرز درباره جونگی و همکاریشون در گذشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *