LEE JOON GI’s Singles Interview-May 2022

مصاحبه ی جونگی با مجله ی Singles

ادامه…

زمان لی جونگی و کیم جی اون همانطور که دارند به سمت بهترین نتیجه ممکن پیش میروند، با جدیت سپری میشود.
صفحه ی پرامید دیگری که انها میسازند با سریال زندگی دوباره ی من خودش در حال نوشته شدن در تاریخ است.
.
.
.
ما این دو بازیگر را یک روز بعد از شروع پخش سریال در ۸ آپریل ملاقات کردیم. انها افکارشان را چنان واضح به اشتراک گذاشتند که تنها گوش کردن به انها انتظارات ما را برای ادامه ی سریال افزایش داد.
لی جونگی دو بار پشت هم تا ساعت ۴ صبح بعد از برگشت به خانه از فیلمبرداری نیمه شب،تماشایش کرد. کیم جی ایون هم برای درک بیشتر کار دو بار و نیم تماشایش کرد.
☀️”من بیشتر از اونچه که انتظار داشتم ازش لذت بردم. تماشای اون باعث شد امیدوار باشم که بتونیم چیزی که سریال ما رو بطور خاص جذاب میکنه رو تا اخر حفظ کنیم. وقتی شروع میکنی دیگه راه برگشتی نیست فقط باید مستقیم پیش بری.”
.
.
لی جونگی توضیح داد که‌ چه چیزی این ژانر خاص سریال را از دیدگاه یک بازیگر جذاب میکند:
☀️:” یه داستان فانتزی که ما میسازیم میتونه پوچ و بی معنی باشه. اگرچه، وقتی میبینم کار من به ارزوی قاطع اونها برای یک کشور ایده ال که‌ ارزوش رو دارن و برای فرار از واقعیت، جامه ی عمل میپوشونه، به وجد میام. اگه تماشای سریال باعث بشه احساس کنن که زندگی‌ اونها روشن تر، غنی تر و سرگرم کننده تر شده، نسبت به هر زمان دیگه ای احساس موفقیت بیشتری میکنم.”
لی جونگی و کیم جی اون به دنبال یک آرمانشهر در این ویران شهر هستند که به بینندگان یک تجربه ی هیجان انگیز میدهد که تاکنون تجربه نکرده اند. این پیشنهاد هیجان انگیز فرار از واقعیت به ما رسیده است. در حقیقت، این نتیجه ی کاری است که این دو بازیگر در طول لحظات تعهد سفت و سختشان، وقتشان را صرفش کردند و کامل کردند. در مورد لی جونگی، وقتی برای اولین بار فیلمنامه ی زندگی ‌ دوباره ی من را دریافت کرد، تصویری معمولی که کلماتی مثل وبتون، دادستان، قدرت، و انتقام در ذهن او ایجاد کرد باعث نگرانی او شد. ابتدا با احترام ان را رد کرد زیرا نگران بود که این نقش میتواند تصاویری(شخصیتها) که قبلا در پروژه های قبلی نشان داده است را تکرار کند و ممکن است در نهایت به عنوان یک بازیگر خودش را تکرار کند. اگرچه وقتی سریال پخش شد مشخص شد علیرغم نگرانی هایی که او شخصا داشت، این ما، بیننده ها بودیم که‌ فرصتی بدست اوردیم تا به این دنیای جدیدی که ‌ توسط ‘بازیگر لی جونگی’ ساخته شده است، نگاه‌ کنیم.

☀️:” من واقعا سر صحنه کلی گفتگو با کارگردان ها دارم. من مایلم بعد از کلی فکر و صحبت راه و روش های جدیدی پیدا کنم. به جای تمرکز روی تعداد کمی از جنبه های چیزی که بازی میکنم، سعی میکنم خودم رو در اون موقعیتی که شخصیتم قرار داره، غرق کنم. فکر میکنم بخاطر همبازیهام، کارگردان ها، و کارکنان کسایی که مایلن با من کار کنن و به فکرم هستن میتونم قدم به قدم جلو برم.”
لی جونگی‌ هنوز سخت فکر میکند،سعی میکند راه هایی پیدا کند تا نگرانی ها و اضطراب هایش را به یقین تبدیل کند.
.
.
برخلاف هی وو که واقعیت را پشت سر میگذارد و به ۱۵ سال قبل برمیگردد تا از اول شروع کند، این دو بازیگر از زمان حال بسیار راضی هستند. از آنها پرسیده شد ایا لحظه ی خاصی در گذشته وجود دارد که‌ آنها بخواهند به ان برگردند، هر دو، لی جونگی و کیم جی اون بدون تردید گفتند “نه”
☀️:”با این حال چیزهایی وجود داره که از گذشته‌م یاد میگیرم. من برای زندگی خوبی که‌ داشتم به خودم کاملا‌ افتخار میکنم. جوری که الان هستم به اون چیزی که در بچگی تصور میکردم خیلی نزدیکه. چون شکلی که‌ امروز هستم چیزیه که مدت ها تصورش میکردم: من اعتمادی که از اطرافیانم بدست اوردم رو دارم؛ سخت کوشی؛ و یک سری ارزش خاص. برای مدت های طولانی من خیلی سخت به خودم فشار میاوردم. حالا، میخوام با خودم کنار بیام.”
شما میتوانید اثبات صحبت های لی جونگی را علیرغم تغییر های غیر منتظره ای که برای زندگی‌ او به عنوان یک چهره ی عمومی دردسر ایجاد کرده است، در فیلموگرافی که او به شیوه ی خودش ساخته است و همچنین در اخلاق کاری معقول، احساس مسئولیت قوی و نشاط و انرژی که‌ حفظ کرده است، پیدا کنید.
این روز ها بعد از کمی تامل در زندگی‌ که‌ تاکنون داشته است، تا انجا که ممکن است او دارد تغییرات کوچکی برای ادامه‌ دادن ایجاد میکند. به عنوان بخشی از تمرین آنها، او سعی میکند جمله ی ” اگه‌ نشد،یه کاری کن بشه” را پاک کند، شعار زندگیش که در بین طرفدارانش بسیار معروف است، و بجای ان شروع به جستجوی ارزش های جدید به روش انعطاف پذیرتری کرده است. اگر هی وو یک قهرمان در زمان پرتلاطم است که با قدرت میجنگد، قهرمان ها برای لی جونگی به عنوان یک بازیگر،معلم هایی هستند که با آنها روی صحنه کار کرده است.
☀️:” من میخوام برای یه مدت خیلی طولانی با عموم ارتباط برقرار کنم و احساساتم رو به اشتراک بذارم. به نظر من قهرمان ها اون معلم هایی هستن که برای مدت طولانی کار کردن و هنوز در صحت و سلامتی کار میکنن. به خودم یادآوری میکنم تا ذهنم رو صاف و روشن نگه‌ دارم و ارزش های شخصیم رو با مرور سال هایی که گذشتن و دنبال کردن ردپاهاشون، حفظ کنم. برای همین به بازیگر های سونبه‌ای که سر صحنه میبینم، میگم ‘امیدوارم تا اونجایی که میشه شما رو سر صحنه ببینم’ و بهشون یکم آبنبات جینسنگ قرمز میدم(میخنده)”

نظر مشترک انها که امروز تمام تلاششان را میکنند و فردا کامل ترش میکنند، به راستی وقتی در صحنه ی فیلمبرداری هستند، میدرخشد. در هفت ماه تماشای لی جونگی در محل کار، کیم جی اون تشابه های زیادی بین لی جونگی و کیم هی وو پیدا کرد، و گفت انها عملا شبیه هم هستند.
⭐️:” رهبری اون سر صحنه، توانایی اون در رهبری و هدایت افراد زیاد، و روشی که اون با بقیه رفتار میکنه اون رو واقعا شبیه هی وو میکنه. اون کاملا شبیه هی ووئه با این تفاوت که اونها فقط شغل های متفاوتی دارن.”
لی جونگی هم اعتراف کرد که میتواند با انتخاب ها، تصمیم ها، نگرانی ها و افکار هی وو بیشتر از همیشه ارتباط برقرار کند.
☀️:” ما اشتراک های زیادی از نظر تمایلات اساسی، شخصیت، حتی این حقیقت که‌ ما‌ هر دو عاشق فعالیت های بدنی هستیم، داریم. احتمالا به همین دلیله که اولش یه ارتباط ذهنی با اون احساس کردم. فکر میکنم حتی بعد از اینکه سریال تموم بشه کنجکاوم که بدونم هی وو چی کار میکنه”
طبق گفته ی لی جونگی، کیم جی اون هم درست مثل کیم هی اه است، کسی که ‘قدرت روشن کردن اطرافش را دارد.’
☀️:” من از گرفتن این انرژی قدرتمند از همبازی هام سر صحنه، لذت میبرم. از این نظر، جی اون بازیگریه که‌ میخوام باهاش ارتباط بگیرم و چیزهایی رو باهاش به اشتراک بذارم. این بدشانسیه که نمیتونیم خارج از محل کار دور هم جمع بشیم.”
حتی بعد از این انها ادامه دادند و درباره ی یکدیگر داستان های دلگرم کننده ی پشت صحنه را به اشتراک گذاشتند.
هر جمعه و شنبه ساعت ۱۰ شب زمان لذت بردن از اخر هفته، بعد از روز های هفته ی معمولتان است.
حتی وقتی از انها پرسیده شد که میان وعده ی مورد علاقه‌شان برای کاهش استرس در اواخر شب چیست باز هم دوست داشتند گپ بزنند. لی جونگی هشت پای نیم پز را پیشنهاد کرد.
☀️:” تقریبا سه هفته از زمانی که شروع کردم به لذت بردن ازش میگذره. هشت پا نیم پز برای تغذیه ی سالم عالیه و وزنتون رو زیاد نمیکنه. من دو تیکه هشت پای نیم پز روی جلبک خشک میذارم و روش تخم ماهی پرنده میذارم، و توی دهنم طعم محشری حس میکنم. پس یه لقمه ازش میخورم و سه تا چهار قلپ ابجو مینوشم. اما فکر میکنم با این میان وعده سوجو بهتر باشه تا ابجو.”
پاسخ لی جونگی به ما یادآوری کرد که اوایل سریال چطور بنظر میرسید، طوری که‌ همه را شوکه کرد زیرا کاملا عادی شخصیت خود را که ۱۵ سال به عقب رفته بور به تصویر کشید.
لحظه ای که انها به داخل قدم گذاشتند،‌ انرژی آنها فضای صحنه را شاد کرد و این انرژی بسیار درخشان و واضح است و در <زندگی‌دوباره ی من> در جوش و خروش است.

مطلب پیشنهادی

JG message for Splendor family fan meeting and photoshoot bts

پیام جونگی برای فن میتینگ ژاپن در ۱۴ ژوین و پشت صحنه ی عکسبرداری پوستر …

LJG massage for Seoul fanmeeting, Spring again

اپدیت نامواکترز با پیام جونگی برای فن میتینگ پیش رو در سئول و خرید بلیط

Star magazine photo

اپدیت های جدید از عکس های فتوبوک هنگ کنگ ماه و خورشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *