Cultura’s 2020 Icon in Drama category – Lee Joon Gi

انتخاب جونگی به عنوان یکی از نمادهای سال ۲۰۲۰ از طرف مجله فرهنگ و هنر کره ی جنوبی

موضوع شماره دسامبر ، گلچین کردن « نماد ۲۰۲۰ » مجله فرهنگ است . در سالی که گرفتار کووید ۱۹ شده ، ما « نمادهای » سال را انتخاب کردیم کسانی که باعث دلگرمی ما شدند و خوش درخشیدند . و از افراد خبره در زمینه های مختلف دعوت کردیم تا درباره موفقیت های خودشون بگن .

در مورد نماد در گروه سریال ها ، ما از بازیگر لی جونکی نام بردیم . کسی که نمایشی فوق العاده ای در « گل اهریمنی » ارائه داد .
نویسنده جو چان اوک بازیگر لی جونکی را که «نماد ۲۰۲۰» در گروه سریال ها لقب گرفته اینطور وصف میکند، «لی جونکی: جذابیتی غیر منتظره و ژانری ترکیبی»
او توضیح داد، «جذابیت لی جونکی دقیقا در غیر منتظرانه بودن اوست. اولا، او چشمان مرموزی دارد. چشمانش یکپارچگی دارد در نتیجه در چشمان بلند و بادامی اش، نگاهی نافذ و خشن دارد. اکثر مردان خوش قیافه چه لبخند بزنن، چه دهانشان را بسته نگه دارند زیبا به نظر میرسند، اما لی جونکی، احساسات بسیار متفاوتی نسبت به او وجود دارد. زمانیکه لبخند میزند، میتواند پسری زیبا و معصوم باشد که از زنی زیبا تر است. اما وقتی دهانش را بسته نگه میدارد و بی احساس میشود، او شخصی سنگدل به نظر می آید. چهره اش تصویری از یک آدمکش بی عاطفه را نشان میدهد. با این حال، باید الان بگویم که او نه تنها میتوند مدل های
خیلی متفاوتی باشد، بلکه او میتواند بین تضادهای رایج در نوسان و در حال تغییر باشد؟
بازیگر لی جونکی کسی که «کار شگفت انگیزی در خارج شدن از کاراکتر تاثیر گذار گونگیل انجام داد و اجرایی معرکه در نقشی متفاوت به عنوان یک بیمار روانی در «گل اهریمنی» ارائه داد، به عنوان ”نماد ۲۰۲۰ “ فرهنگ در گروه سریال ها نامیده شده است.
شخصیت اصلی «گل اهریمنی» یک بیمار روانی است که ایفای نقشش برای یک بازیگر مشکل است.
لی جونکی در حالیکه به آینه نگاه میکند لبخند زدن طبیعی را تمرین میکند، و ماسک پدر و همسری دلسوز را به چهره میزند. حداقل، این چیزیست که او باور دارد که هست – شخصی دلسوز که با این وجود وانمود به خوشبخت بودن میکند. او باور دارد یک بیمار روانی است زیرا پدرش واقعا یک بیمار روانی بود.
به هر حال، سخت است به راحتی جمع بندی کنیم زیرا: ”مشخص شد که او در حقیقت مرد خوبی است“
لی جونکی (دو هیون سو) نه تنها از نظر عاطفی سالهاست سرکوب شده است، بلکه او با دروغ زندگی کرده است، که باعث شده است از نظر احساسی در درون خود مرده باشد. به همین دلیل او یک ’بیمار روانی‘ است. به عبارتی دیگر، این شخصیت دارای چندین لایه خودآگاهی است، درست مثل لایه های پیاز و یا لایه های پای که به آرامی بیرون می آیند. حالت چهره و بیان بازیگر این کاراکتر در قسمت های ۱۵ و ۱۶ حتی جالب تر شد – بیانی بسیار غنی و شکوهمند توسط بازیگر لی جونکی.

این شماره همچنین مقالات فرهنگی بسیار متنوع و نقد و بازبینی ماهانه را ارائه میدهد، که شامل نقد و بررسی های ماهانه سریال ها توسط پروفسور کیم مین جانگ است.
نقد و بازبینی ماهانه سریال، ”چهره های متنوع در یک سریال، <خالی از احساس> : یک گل به نام لی جونکی “

مطلب پیشنهادی

LeeJoonGi in IU’s concert 100324

حضور جونگی در کنسرت ایو دانلود کلیپ های حضور جونگی

Leejoongi appear on his co star wedding

حضور جونگی در مراسم عروسی بازیگر نقش دالسه در شمشیر ارامون

from the Moon Lovers script book (writer’s edition) — Lee Joon-gi and a part of his interview

بخشی از مصاحبه ی جونگی در کتاب فیلمنامه ی عاشقان ماه🌙 چی باعث شد که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *