To. My Dear… letter from Lee Joon Gi

همونطور که اطلاع دارید کاور اصلی البوم جدید جونکی عکس یه پاکت نامه است

این یادداشت متن نامه ایه که جونکی برای طرفدارانش نوشته و بهمراهش البوم رو بهشون تقدیم کرده

Rose امیدوارم از خوندنش لذت ببرین

1458599_446505378782293_1841775715_n

به: عزیزم

سلام به همتون!!! طرفداران عزیزم

خیلی دلم میخواد ملاقاتتون کنم. بخاطر همین موسیقی رو داخل این نامه قرار دادم! لطفا با شادی از موسیقی لذت ببرین

امیدوارم شما بچه ها بتونید این البومو گوش کنین و براتون عزیز باشه. بازم بسختی کار میکنم.

یادتون باشه من همیشه بهترین بازیگرتونم

 Heart متشکرم. دوستتون دارم

از طرف: لی جونگی

برین ادامه

بازیگر لی جونکی مینی آلبومی با عنوان “عزیزم” منتشر کرد

 

563642_629015260471192_1819507308_n

درست خوندید! بازیگر با استعداد، لی جونکی، روز دهم دسامبر مینی آلبوم خودش رو با عنوان “عزیزم” منتشر کرد. لی جونکی که به خاطر مهارت های بازیگری و ظاهر جذابش معروفه، طرفداراشو با یه آلبوم استثنایی که نشان دهنده صدای خوبشه، شگفت زده کرد.

بازیگر لی، چند روز قبل از فن متینگ آینده اش که روز چهاردهم دسامبر خواهد بود، مینی آلبوم خود را برای نشان دادن قدردانی خویش نسبت به حامیانش، منتشر کرد. مینی آلبوم لی جونکی مفهوم کلی نامه ای که اون به طرفدارانش نوشته رو بیان میکنه و همینطور نشون میده که این آلبوم به طرفدارانش تقدیم شده.

1457620_629012823804769_1142274744_n

این مینی آلبوم شامل ۲ ترانه جدید و۳ ترانه بازسازی شده ست. یکی ” عزیزم ” که ترانه ای رمانتیک با ضرباهنگی آرومه که صدای دلنشین این بازیگرو نشون میده، در حالیکه ترانه جدید دیگه ” هیجان ” آمیزه ای از ترانه های دیسکوی کلاسیکه. همچنین ۳ ترانه بازسازی شده، “درخت بخشنده “، “چشمان آتشین ” و ” عشق احمقانه ” توانایی این بازیگر رو در اجرای ترانه هایی با سبک متفاوت، نشون میدن.

لی جونکی از سپتامبر گذشته و بعد از اتمام فیلمبرداری سریال ” دو هفته ” شبکه ام بی سی، مشغول آماده سازی این آلبوم استثنایی برای انتشار بوده.

آژانس این بازیگر، آی ام ایکس، اظهار داشت : ” لی جونکی همه ترانه های مینی آلبوم جدید رو در فن میتینگ آینده اش، اجرا خواهد کرد. اون به منظور برگردوندن عشقی که از طرفدارا دریافت کرده، خودش رو برای بهترین اجراش، آماده میکنه. از بین فن میتینگ های آینده اش، این یکی از همه بهتر خواهد بود.”

این بازیگر بعد از فن میتینگ کره در روز چهاردهم دسامبر، برای دیدار با طرفدارانش از طریق برنامه های ویژه طرفداران، عازم ژاپن، چین و مناطق دیگر خواهد بود

 

بازیگر لی جونکی آهنگ جدید شگفت آوری با ریتمی تند و مناسب برای رقص، با نام “هیجان” در آلبوم “عزیزم” عرضه کرد

 

 

actor-lee-jun-ki-new-song-fever-from-the-my-dear-ep-released-this-week-is-the-perfect-blend-of-1970s-west-coast-funk-and-1980s-british-electro

یه کلیشه قدیمی تو هالیوود هست؛ هر بازیگری میخواد خواننده بشه. و اگرچه اخیرا ستارگانی همچون جیمی فاکس و زویی دشانل قادر بودن در هر دو زمینه بازیگری و موسیقی، اعتبار کسب کنن، اما اونا مسلما استثنایی در این قانون هستن.

 شش هزار مایل دورتر از اقیانوس آرام، یه ستاره سینمای دیگه ای هم هست که اسثنایی در این قانون محسوب میشه: لی جونکی.

ستاره تلویزیون، صحنه(استیج) و سینما، سفیر ملی سابق صنعت گردشگردی کره ست. اون همچنین یه خواننده پاپ با صدایی دلنشینه و چنین مزیتی اون رو شکست ناپذیر کرده.

ترانه جدید لی، “هیجان” از آلبوم “عزیزم” که این هفته منتشر شد، ترکیب کاملی از موسیقی فانک (سبکی آفریقایی – آمریکایی از موسیقی) غربی دهه ۱۹۷۰ و الکتروی بریتانیایی دهه ۱۹۸۰ هست که همکاری پر سر و صدای  گروه “دورن دورن” و تهیه کننده “نیل رودگرز” از گروه “شیک” حین ساختن آلبوم “بدنام” در سال ۱۹۸۶ رو یادآوری میکنه.

این چه ربطی به ترانه “هیجان” داره؟

صدای گیتار یکی از برجستگی های ترانه جدید لی جونکیه و این صدای گیتار، دقیقا مانند نواختن گیتار رودگرز هست که در اون، ریتم از نت اهمیت بیشتری داره اما شامل نت هاییه که نمی تونید به راحتی اونها را کنار هم بگذارید و پیش از این، هرگز چنین چیزی نشنیدین.

موزیک ترانه “هیجان” همراه با یه صدای بم قوی و توالی محدود ریتم درام(طبل)، برای لی جونکی ترکیب کاملیه تا بتونه صدای آروم خودشو با ملودی، هماهنگ کنه. مانند کورتنی تیلور تیلور خواننده گروه راک افسانه ای دهه ۲۰۰۰ (۲۰۰۹ – ۲۰۰۰) یعنی دندی وارهالز، لی جونکی قادره ضمن حفظ  ویژگی های رویاگونه صداش، آوازی کامل و غنی خلق کنه.

باعث تاسفه که این سبک موسیقی منحصر به فرد که از بین همه خوانندگان مرد کی پاپ، بیشتر به سبک لیم کیم از گروه توگ ورل، نزدیکتره، در آلبوم “عزیزم” زیاد استفاده نشده. متاسفانه چهار ترانه دیگه آلبوم، ریتم آرومی دارن. اما این موضوع چیزی از قدرت ترانه “هیجان” کم نمیکنه. با این آهنگ رقص قوی، لی جونکی زمینه فعالیت خودش رو به عنوان یک خواننده اصیل، گسترش داده و تونسته چشم اندازی در موسیقی ایجاد کنه که دیدنش هیجان انگیزه. فک نکنید این حقیقت که اون یه بازیگره، مانع خواننده بودنش میشه.

 
 

توضیح مترجم در مورد دو حرف ای و پی که در متن انگلیسی بعد اسم آلبوم، یعنی “عزیزم” اومده: در زمینه موسیقی، ای پی به آلبوم هایی گفته میشه که معمولا دارای ۵ آهنگن که ۲ تاشون جدید و ۳ تای دیگه ریمیکس هستن. یا آلبوم هایی که تعداد ترانه هاشون از یکی بیشتر و از یه آلبوم کامل، کمتره.

Leejoongi-fans.com

مطلب پیشنهادی

LeeJoonGi in IU’s concert 100324

حضور جونگی در کنسرت ایو دانلود کلیپ های حضور جونگی

Leejoongi appear on his co star wedding

حضور جونگی در مراسم عروسی بازیگر نقش دالسه در شمشیر ارامون

from the Moon Lovers script book (writer’s edition) — Lee Joon-gi and a part of his interview

بخشی از مصاحبه ی جونگی در کتاب فیلمنامه ی عاشقان ماه🌙 چی باعث شد که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *