لی جونگی و چن اکسیانگ مثل دوقلوها استیج رو سهیم شدند

لی جونگی و چن اکسیانگ مثل دوقلوها استیج رو سهیم شدند

 

 

ایدل نسل جدید پاپ چن اکسیانگ و سلطـــــــــــــان شهرت کــــــره لی جونگی هر دو در ضبطـــــــــــــ برنامه ی موفق شبکه ی هانن در کمپ شادی حضور پیدا کردند. همونطـــــــــــــور که میدونیم این اولین حضور جونگی در برنامه های تلویزیون چین هست که با انتشار خبر بلافاصله باعث جلب توجه رسانه ها و طـــــــــــــرفداران شد. به طـــــــــــــور همزمان ایدل جدید معروف چین چن اکسانگ به ضبطـــــــــــــ برنامه دعوت شده بود. هر دو با وجود امدن از دو کشور متفاوت اجرایی عالی و برخورد شادی داشتند. با اینحال هر دو از شباهت زیادشون متعجب بودن انگار مقدر شده یه برادر خوب پیدا کنن

 

در جریان برنامه ها و چتی که جونگی با طـــــــــــــرفداران چینی اش داشت دعوت به برنامه کمپ شادی را پذیرفت و برای دیدار با تماشاگران در یک برنامه ی تلویزیونی برای اولین بار به انجا پرواز کرد. تیم تولید بهترین تلاش خود را برای تنظـیم بخشهای برنامه برای جونگی کردند و در یک زمان ، چن اکسیانگ خواننده نیز مثل جونگی در شروع کار از طـــــــــــــرف تولیدکنندگان برای حضور در برنامه دعوت شد. اضافه کردن شکر به کیک برای اولین حضور جونگی در برنامه ی تلویزیونی.

 

به گزارش خبرنگار ما چن اکسیانگ از دریافت این دعوت نامه خیلی خوشحال شد چون لی جونگی رو خیلی دوست داشته. چن اکسیانگ فیلمهای او رو دیده ، بعد از شرکت در مسابقه ی سوپر بو ی، خیلی از شهروندان اینترنتی به شباهت او و جونگی اشاره کرده اند. قبل از فینال مسابقه حتی یک قطـــــــــــــعه از تقلید او از جونکی فیلمبرداری شده بود. در واقع قبل از کمپ شفا، چن اکسیانگ قبلا او را در جشنواره ی موسیقی دیده بود. حالا ، این فرصت رو بدست اورد تا با جونگی در این برنامه استیج را سهیم باشه. او معتقده که میتونه از ارشد جونگی چیزهای زیادی یاد بگیره.

 

از انچه که ما می دونیم، لی جونگی و چن اکسیانگ در طـــــــــــــول ضبطـــــــــــــ برنامه گفتگوی خوبی با هم داشتند، چن اکسیانگ اخیرا در حال بازی در سریالی و در حال اماده سازی اخرین البوم خود است. با کمک مترجم ، هر دو مرد علارغم تفاوت زبانی تونستند گفتگوی خوبی درباره ی موسیقی و ســـریــالداشته باشن. چن اکسیانگ اخرین البوم خود را به عنوان هدیه به جونگی تقدیم کرد . جونگی که از دریافت اون سورپرایز شده بود گفت: این چیه؟ خیلی خوشتیپی. خیلی شبیه منی ، مثل دوقلوها.

 

این قسمت بزودی پخش میشه، کل روند ضبطـــــــــــــ کاملا عالی و سرگرم کننده بود. اگر شماهم میخواید صحنه ی دیدار شاد دو برادر جونگی و چن اکسیانگ رو ببینید لطـــــــــــــفا هر شنبه از شبکه ی هونان کمپ شادی رو ببینید.

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

بقیه ادامه مطلب

 

LJG & Chen Xiang clashes of the faces on Happy Camp recording scene, dance challenge

 

روبرو شدن چن اکسیانگ و لی جونگی در برنامه ی کمپ شادی، چالش رقص

 

 


ضبطــــــــ اولیه ی برنامه ی کمپ شادی برای ستاره ی کــــــره ای لی جونگی ، شهرت او سقف رو شکسته، بنابراین بخش های متنوعی برای برنامه در نظـر گرفته شده، همه چیز برای دوخته شدن چشم های شما به این برنامه اماده شده است.

 

بعد از ضبطــــــــ قسمت تک جونگی، چن اکسیانگ با حضورش باعث شگفتی و تعجب شد، دو هنرمند بر روی صحنه تماشاگران را گیج کردند، صحنه یک نمایش عالی ست از اونچه که شما رویارویی دو چهره می نامید.

 

چن اکسیانگ کار خود را در سال ۲۰۱۰ در مسابقه ی سوپر بو ی شروع کرد و بخاطــــــــر شباهتش به جونگی خیلی سریع به شهرت رسید.

 

ضبطــــــــ این بخش از برنامه از طــــــــرف تولید کنندگان برنامه و اژانس وی بصورت سکرت انجام گرفته، طــــــــرفداران او تنها ۳ ساعت قبل از ضبطــــــــ برنامه از آن اطــــــــلاع پیدا کردند.

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

God, is a truly deserved name, fans screams continue as long as he stays

بت، نامی واقعا برازنده ست برای او، طــــــــــــــرفدارا تا وقتی او هست فریاد میزنند

 

 

روز ۲۶ اپریل ، خانواده ای از طــــــــــــــرفدارا معروف به جون فنز ، هیجانشون رو بیرون ریختن چون اونروز بت شون، ایدل مشهور کــــــره ، لی جونگی به استودیوی ضبطــــــــــــــ کمپ شفا اومده بود. اولین حضورش در برنامه ی تلویزیونی در چین، در طــــــــــــــول سه ساعت ضبطــــــــــــــ برنامه بیشتر صندلی ها از طــــــــــــــرف طــــــــــــــرفداران خانم و تماشاگران اشغال شده بود که صدای فریادهای بلندشون بر روند برنامه تاثیر میگذاشت.

 

به رخ کشیدن زیان چینی:
جونگی با به رخ کشیدن زبان چینیش به همه این حس رو میداد که در خانه ست، با تداوم در یادگیری زبان چینی، لی جونگی با ظــاهری جذاب طــــــــــــــرفداران رو در جا میکشه، نه تنها با طــــــــــــــرفدارا به چینی خوش و بش میکرد ، حتی از بقیه ی مجریان با جملاتی مثل این تعریف می کرد: “هی جیونگ ” خیلی خوش تیپی. “نانا سی” شما خوشگلی. “وو اکشین” بامزه ای…یا “ویجیا” تو باحالی… و حتی وقتی “دو هانتئو” وارد شد کمی فکر کرد و گفت :خیلیم چاق نیستی.

 

استعدادها و اعمال قدرت:
لی جونگی از زمان شروع بکارش روی اسب نقش بازی کرده، او خود یک هنرمند همه کاره ست بنابراین بدیهیه که برای سرگرمی تماشاگران استعداد هایش رو به نمایش بگذاره.در بازی ، او و هی جیونگ در هوا دوئل کردند ، جونگی با تکواندویی قدرتمند و عضلاتی محکم که در سربازی بدست اورده هی جیونگ رو سر وقت شکست داد و وو کشینا را مثل یک قهرمان که باعث نجات زیبارویی میشه در کمال یاس طــــــــــــــرفدارا نجات داد.

 

همچنین عنوان کرد که برای امرار معاش اوایل به عنوان پیشخدمت در رستورانی کار میکرده و در نگه داشتن ظــروف استاده. او در حالیکه ۴، ۵ بشقاب رو در دست چپ و ۶ لیوان بیر رو در دست راست نگه داشته بود راه میرفت وبه چینی فریاد میزد مشتریا…اومدم!

 

تصویری خجالت زده ، با مزه ، بی اعتنا:
اشتباه میکنید که فکر میکنید یک پسر خوشتیپ پشتیبانی داره، لی جونگی وقتی در اوج بود این تصویر رو شکست. به عنوان یک استاد تکواندو ، مجری از او دعوت کرد تا به دختران چگونگی دفاع از خود رو نشون بده. او با فریاد کمک خواست وقتی متجاوزین رو که توسطــــــــــــــ دو تا از فیلمبردارای بلند قد بازی میشد دید، و تو سطــــــــــــــ یکی از فیلمبردارا روی هوا بلند شد مثل جوجه ای که شکار عقابی شده باشه. کاملا بی پشتیبان، صحنه های بسیار خنده داری بود.

 

به عنوان اولین ستاره ی کــــــره ای نگرانیش رو درباره ی زمین لرزه ی یان ابراز کرد. لی جونگی بعد از ضبطــــــــــــــ برنامه در ویبو گفت: امیدوارم ضبطــــــــــــــ امروز بتونه برنامه مثبت و شادی برای آسیب دیدگان زلزله به ارمغان بیاورد.

مطلب پیشنهادی

JG massage for Splendor family day: Love Blossome

پیام جونگی درمورد فن میتینگ یوکوهامای ژاپن در ۱۴ ژوئن 2024 LEEJOONGI SPLENDOR Family Day: …

Namooactors update with Spring again poster

 اپدیت نامو اکترز با پوستر فن میتینگ جونگی در ۱۱ می در سئول Spring again …

Song Ha yoon talks about JoonGi in Knowing brothers

صحبت های سونگ ها یون در برنامه نویینگ برادرز درباره جونگی و همکاریشون در گذشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *