Lee Joon Gi Confirmed For New tvN Drama + To Reunite With “Time Between Dog And Wolf” PD

همکاری مجدد لی جونگی و کارگردان “زمان بین گرگ و میش”کیم مین جی

پیش از این گزارش شده بود که لی جونگی پیشنهادی برای بازی در سریالی جدید دریافت کرده است. در۲۷ فوریه تایید شد  لی جونگی بازی در سریال وکیل بی قانون را قبول کرده است.

او نقش بونگ سان پیل کسی که به دنبال انتقام هست را بازی می کند.پس از مرگ غم انگیز مادرش که در کودکی شاهد ان بود تنها با هدف انتقام مرگ مادرش بزرگ شد.

بسیاری بخاطر همکاری مجدد لی جونگی و کیم مین جی به عنوان مدیر تولید سریال هیجان زده هستند . این دو ۱۱ سال قبل در سریال “زمان بین گرگ و میش” از شبکه ی MBC با هم همکاری کردند و لی جونگی ذکر کرد که همکاری اون با کیم مین جی نقطه ی عطفی در بازی حرفه ای او بوده است. توانایی بازیگر در انالیز عالی رفتار های شخصیتش و هنر فیلمبرداری کارگردان در سطح بالا باعث تولید یک سریال فراموش نشدی میشود.

کارکنان تولید سریال “وکیل بی قانون” اظهار کردند “کارگردان کیم مین جی و لی جونگی بعد از ۱۱ سال برای اولین بار همدیگر را ملاقات می کنند این دو عیقا به یکدیگر اعتماد دارند. لی جونگی جذابیتی دارد که شما عمیقا جذبش می شوید و ما مطمئن هستیم که او شخصیت جدیدش در “وکیل بی قانون ” را به طرز عالی به تصویر می کشد. لطفا منتظر یک تغییر چشمگیر در او باشید”

“وکیل بی قانون” درباره ی وکیلی است که به جای قانون از مشتش برای حل مشکلات اسفاده می کند و زندگی اش را وقف مبارزه با زورگویی می کند. این سریال به دنبال سریال”Live” در اواخر ماه می پخش می شود. بازیگر سئو یه جی هنوز درحال بررسی فیلمنامه به عنوان نقش اصلی زن هستش.

مطلب پیشنهادی

LeeJoonGi in IU’s concert 100324

حضور جونگی در کنسرت ایو دانلود کلیپ های حضور جونگی

Leejoongi appear on his co star wedding

حضور جونگی در مراسم عروسی بازیگر نقش دالسه در شمشیر ارامون

from the Moon Lovers script book (writer’s edition) — Lee Joon-gi and a part of his interview

بخشی از مصاحبه ی جونگی در کتاب فیلمنامه ی عاشقان ماه🌙 چی باعث شد که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *