Was Lee Joon Gi name in government’s Black list?

امروز بسیاری از دلایل سختی هایی که به جونگی عزیزمون گذشت در مقاله ای فاش شد !

امروز خیلی از پورتالهای خبریه اصلی کره به لی جونگی اشاره کردند.چرا؟بخاطرnis(سرویس اطلاعات مللی)در کره که دیروز تایید کرد که جونگی عزیز ما(و تعدادی دیگر از چهره های هنری و عمومی) در لیست سیاه دولت بوده …. برای خواندن مقاله به ادامه برید 

امروز خیلی از پورتالهای خبریه اصلی کره به لی جونگی اشاره کردند.چرا؟بخاطرnis(سرویس اطلاعات مللی)در کره که دیروز تایید کرد که جونگی عزیز ما(و تعدادی دیگر از چهره های هنری و عمومی) در لیست سیاه دولت بوده و برای همین او مجبور بود به اوضاع نامساعد زیادی به خاطر اون غلبه کنه. من مقالات کره ای بیشتری رو خوندم و به سرعت اطلاعات بیشتری رو درباره رئیس جمهور ها و دولتهای کره ای چک کردم و پیام در این مقاله این هست:
رئیس جمهور لی میونگ بک(۲۰۰۸/۲۰۱۳)لیست سیاهی از هر شخص کره ای که طرفدار دولت و رئیس جمهور در اون زمان نبودند؛ تهیه کردند. یک دلیل وجود اسم جونگی در اون لیست قطعا میتونه بازی کردن فیلم’۱۸می’ درباره قتل عام ۱۸می ۱۹۸۰در گوانگ یو(وقتی ژنرال چون دو هوان تلاش کرد همه شورشی های رژیم رو بدلیلی با نیروی نظامی ارتش محو کند ) جونگی نقش یکی از شورشی ها رو بازی کرد؛ باشه.همچنین جونگی اظهاراتی کرد که در گذشته در کره سرکوب و تحریک های اجباری معمول بود .اما الان باید متفاوت باشه و رئیس جمهور باید به مردم خدمت کنه به خاطر اینکه توسط مردم انتخاب شده.این عکس العمل جونگی به حمایت لی میونگ بک(رئیس جمهور سابق)از وارد کردن دوباره گاو از امریکا در سال۲۰۰۸بود.(گاو امریکایی برای ‘جنون گاوی’ممنوع شد.بخاطر اینکه انها سرچشمه جنون گاوی رو در گاو امریکایی پیدا کرده بودند)خیلی از کره ای ها در برابر اون اعتراض کردند.بخاطر اینکه اونها فکر میکردند این برای سلامتی خطرناکه.اعتراضات عظیمی توسط هزاران نفر وجود داشت و در پایان رئیس جمهور از مردم عذرخواهی کرد که باید نظر مردم رو دنبال میکرد.دولت قبلیه رئیس جمهور پارک گیون هیو(۲۰۱۳/۲۰۱۷ اون لیست رو حفظ کرد. چون او هم از همون حزب بود.اما رئیس جمهور جدید ‘مون جائه این’ از حزب مخالفه او میخواد به این لیست رسیدگی بشه.جونگی از بودن در اون لیست رنج کشید و یکی از نتایج اون قطعا ناگهانی قرار گرفتنش در لیست سربازی ارتش بود(با وجود اینکه او درحال فیلمبرداری بود به صورت اجباری در لیست سربازی فوریتی قرار گرفت و نقشش رو برا بازیگر دیگری گذاشت)کی میداند از این طریق او چه چیز هایی رو از دست داد.اما شگفت انگیز است که با وجود این مشکل،جونگی ستاره جهانی(هالیو استار)و یکی از بهترین بازیگرهای کره است.او خیلی سخت کار کرد.

منبع :naver

مطلب پیشنهادی

Moon lovers Scarlett heart:Ryo-Script book Writer’s Ver

انتشار کتاب فیلمنامه ی عاشقان ماه پس از هفت سال، شامل حذفیات سریال ترجمه ی …

New year massage 2024

کلیپ تبریک سال نوی میلادی به طرفدارهای ژاپنی با زیرنویس چسبیده

New year massage in Season’s greeting 2024

پیام تبریک سال نوی میلادی در سیزن گریتینگ پیام تبریک سال نو جونگی توی سیزن …

14 دیدگاه

  1. جونگی اوپا :ar: :ar: :aq: :aq: :ap: :ap:

  2. الهی همشون قربون پسرم برن و دورش بگردن ، امیدوارم این رئیس جمهوره اسم بچه ام از این‌ لیست در بیارن .
    خیر ندیده ها :as:

  3. الهی پرپر شم براش :aq: جونگی فایتینگ :d1:

  4. الهی فدااااش…به چه حقی بچه ما رو اذیت کردن??…از گل نازک تر بگن بهش طرفدار میلیونی پشتش درمیاد?????❤❤❤❤❤

  5. هر چی ادم فهمیده تر و به فکرتر باشه دردسرشم بیشتره

  6. انشالله دیگه اذیتش نکنن الکی به جونگی عزیزمون مارک سیاسی زدن خب به نفع کشورش حرف
    زده خدایی عشقه واسه همین دوستش دارم???????????????

  7. به این میگن قدرت و توانایی لی جونکی :ee: با وجود این همه مشکلات هالیو استار کره است تا چشم بدخواهاش دربیاد :ff: خوشحالم که تمام اینا مربوط به گذشته است و کارنامه پسرگلم درخشانه و پا پس نکشیده :pp:

  8. عقشششششششه😍😍😍

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *