تیزر دوم برنامه گوش های ابنباتی من
![]()
تمرین جوجو برای میتینگ امروز(جوجو همون جونگیه)
یک از فن های جونگی بنام Black Hole خاطراتش از میتینگ های جونگی در ژاپن رو تعریف کرده و گفته که چه اتفاقاتی افتاده
پارت پارت براتون می ذارم تا بخونین

ســــــــــــــــــلام ^ـــــ^

یکی از دوستای عزیزمون می خواد برای جونگی هدیه بفرسته اونایی که می خوان برای جونگی نامه بفرستن می تونن یه نامه براش بنویسن(حالا هر مدلی بود روی یه عکس ورد یا هر جور دیگه ای)بهتره که به انگلیسی باشه اگه هم نمی تونین همش رو انگلیسی بنویسین حداقل یه جمله انگلسی بنویسین که بفهمه ما چقد دوسش داریم
“اونایی که می خوان نامه رو روی کاغذ بنویسن بگن تا بهشون ادرس پستی بدیم که پستش کنن”
اونایی که نامه رو بصورت فایل نوشتن یه جا مثل picofile.com اپلود کنن و لینک رو توی قسمت نظرات بدن.نامه هاتون عمومی نمیشه
نامه جونگی به طرفداراش که طی عکسبرداری هاوایی نوشتش
