Lee Joon-gi x Shin Sae-kyeong’s “Arthdal Chronicles Season 2” began filming: A new chapter in Arth’s history begins

فیلمبرداری فصل دوم تاریخ ارتدال با بازی لی جونگی و شین سه کیونگ شروع شد: فصل جدیدی از تاریخ ارت اغاز شد.

در ۲۳ آگوست خبرگزاری SPOTV اعلام کرد که اولین فیلمبرداری فصل دوم تارسخ ارتدال در ۲۲ اگوست جایی در Gyenggi-do آغاز شد. شروع رسمی فصل دو تقریبا ۳ سال بعد از پخش بخش سوم فصل اول سریال در ۲۲ سپتامبر ۲۰۱۹ است. برنامه ریزی شده بود فیلمبرداری در هفته ی قبل شروع شود، اما بارندگی شدید فیلمبرداری را یک هفته عقب انداخت.

 لی جونگی و شین سه کیونگ که نقش های اصلی فصل دوم هستند و بقیه ی اعضای تیم بازیگری در صحنه حاضر شدند و طبق گزارش ها در روز اول فیلمبرداری فضایی گرم و صمیمانه در جریان بود.

فصل دوم تاریخ ارتدال داستان سرنوشت قهرمانان افسانه ای را روایت میکند که در سرزمین تخیلی ارت افسانه ی خود را میسازند. فصل دوم از جایی که فصل اول تاریخ ارتدال در سال ۲۰۱۹ متوقف شد، شروع می شود. برنامه ریزی شده بود که فصل دوم در سال ۲۰۲۰ فیلمبرداری شود اما تولید ان به دلیل کووید ۱۹ متوقف شد.

در فصل یک سونگ جونگ کی نقش دو قلوها، اونسوم و سایا و کیم جی وون نقش تانیا را بازی میکردند. حال این دو بازیگر تصمیم گرفتند از سریال خارج شوند و لی جونگی و شین سه کیونگ جایگزین شدند و نقش اونسوم/سایا و تانیا را بازی خواهند کرد. جانگ دونگ گان و کیم اوک وین در فصل دو حضور دارند. فصل دوم توسط کیم کوانگ سیک کارگردانی و توسط نویسندگان فصل ۱ یعنی کیم یونگ هیون و پارک سانگ یونگ نوشته می شود.

اگرچه ریتینگ بدست امده انطور که انتظار میرفت با بودجه ی فصل یک به میزان ۵۰ میلیارد وون مطابقت نداشت و تنها توانست ۵ تا ۷٪ بینندگان را حفظ کند. طرفداران به دنبال فصل دوم بودند و در طول پخش، فصل یک حتی با کسب درامد از فروش حق پخش و توزیع به نتفلیکس، شکست خورد.

فصل دوم به دنبال این است بیننده ها را با یک داستان، از جایی که فصل یک تمام شد، بیشتر علاقه مند کند. برنامه ریزی شده است که سریال در سال ۲۰۲۳ پخش شود.

مطلب پیشنهادی

Moon lovers Scarlett heart:Ryo-Script book Writer’s Ver

انتشار کتاب فیلمنامه ی عاشقان ماه پس از هفت سال، شامل حذفیات سریال ترجمه ی …

پخش وکیل بی قانون از شبکه ی تهران

تیزر وکیل بی قانون از شبکه ی تهران

New year massage 2024

کلیپ تبریک سال نوی میلادی به طرفدارهای ژاپنی با زیرنویس چسبیده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *