The Actor is present

اپدیت سایت The Actor is present با عکس های جونگی

۶عکس/۲مگ

ترجمه ی معرفی جونگی در سایت…

بازی احساسی با نگاهی خیره و اندوهبار و احساس بازیی طبیعی امضای اوست . نگاه خیره ی این ستاره ی بی چون و چرای موج کره ای ژرف تر و زیباتر می شود .
لی جونگی
شورانگیز بود . فیلم شاه دلقک ( ۲۰۰۵ ) که تا زمان اکرانش زیاد مورد توجه قرار نگرفته بود، توجه بیش از ۱۰ میلیون بیننده را با سرعتی سرسام آور به خود جلب کرد . مردم به سرعت درصدد آنالیز عوامل موفقیت فیلم برآمدند، و همگی به یک نتیجه مشابه رسیدند:
این فیلم، لی جونکی را داشت.
لی ، ستاره ی ناشناخته آن زمان، تبدیل به پربحث ترین و پر مخاطب ترین مرد کره ی جنوبی شد، و مردم را با کاراکتر خود، دلقک گونگیل ، شاه دلقک اسیر و دلباخته کرد.
ظهور گونگیل و لی جونگی یک پدیده ی فرهنگی در نظر گرفته شد زیرا به تغییر نگرش و درک نسبت به مسئله همجنسگرایی در جامعه کره کمک کرد . تاثیر لی آنقدر چشمگیر و خارق العاده بود که نوشیدنی اناری که او در یک آگهی بازرگانی تبلیغ کرد فروشی بالای ۱۰ میلیارد وون ( ۹ میلیون دلار) در یک بازه زمانی کوتاه را ثبت کرد . با این حال ، بازیگری که تصویری بی همتا دارد شمشیری دو لبه است . در حقیقت ، به نظر می رسید که لى خطر گیر افتادن در تصویر سنگین و غالب گونگیل را متوجه شد. در فیلم بعدی خود پرواز کن پدر پرواز کن ( ۲۰۰۶ ) ، تصویری مردانه را به نمایش گذاشت کاملا برعکس گونگیل، و در ۱۸ می (۲۰۰۷) او بر روی به تصویر کشیدن یک تاریخ دردناک تمرکز کرد.

تا آن زمان ، هنوز بازیگر بودن او جای سوال داشت. اما، سریال زمانی بین گرگ و میش (۲۰۰۷) نقطه عطفی بود که علامت سوال را به علامت تعجب تبدیل کرد . در پی آن ، سریال ایلجیما (۲۰۰۸) هم مورد رضایت بینندگان قرار گرفت و هم تحسین منتقدان را بدست آورد، و ثابت کرد که محبوبیت لى جونگی یک حباب نیست . (خیال واهی نیست) این بازیگر با فعالیت های متنوع و مختلف جای پای خود را در ژاپن و چین محکم کرد . فیلم ژاپنی-کره ای اولین برف (۲۰۰۷) و فیلم چینی هرگز خداحافظی نکرد (۲۰۱۶) با خصلت ستاره بودن لی جونگی آغاز شد .
لی جونگی با داشتن کمربند مشکی دان سه تکواندو ، در استفاده از بدنش تبحر دارد . او همچنین نگاه نافذی دارد . وقتی این دو مشخصه با هم می آیند ، او می تواند با احساساتی عمیق و پرشور و حرارت مهر و امضای خود را نمایان کند . میلا یوویچ به صحنه های بازی احساسی او اشاره کرد و شخصا پیشنهاد داد که او به فیلم رزیدنت ایول : قسمت پایانی (۲۰۱۶) بپیوندد . اگرچه او اغلب در سریال های تاریخی ظاهر میشد ، طوریکه او را متخصص سریال های تاریخی صدا میزدند ، لی جونگی حالا با تلاش پیوسته برای گسترش طیف بازی خود ، آوازه ی خود را در ژانر فیلم ها حساب شده و با اندیشه صحیح تثبیت میکند . در سریال تلویزیونی گل اهریمنی (۲۰۲۰) ، لی به خاطر بازی شخصیتی که فاقد احساسات ذاتی است ، برای بازی ظریف و پر از ریزه کاری خود مورد ستایش قرار گرفت . اگرچه لی با شاه و دلقک به سرعت تبدیل به یک ستاره شد ، اما او بازیگری با سابقه طولانی مدت است . فعالیت او در قالب یک پسر زیبا شروع شد تا به خاطر صبر و بردباری و تلاشش به عنوان بازیگری تمام عیار منصوب شود . لی جونگی همچنان بی وقفه در حرکت است. جانگ سی وو
فیلم شناسی
هرگز خداحافظی نکرد (۲۰۱۷)
رزیدنت ایول : قسمت پایانی (۲۰۱۷)
برف پاک (۲۰۰۷)
۱۸می (۲۰۰۷)
پرواز کن پدر ، پرواز (۲۰۰۶)
شاه و دلقک (۲۰۰۵)
پسران پروازی (۲۰۰۴)
هتل ونوس (۲۰۰۴)

مطلب پیشنهادی

Seoul music awards 240102

حضور جونگی در سئول موزیک اواردز به عنوان اهدا کننده جوایز بهترین اهنگ، تهیه کننده …

Thailand 240101 for Seoul music awards

سفر جونگی به تایلند برای جشنواره ی سئول موزیک اواردز به عنوان اهداکننده ی جوایز …

Vogue 2024 interview

ترجمه ی مصاحبه ی Vogue با هنرمندان نامواکترز- بخش مربوط به جونگی “یه وقتهایی همه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *