Casts Interview about LeeJoonGi

صحبت های کارگردان کیم چول کیو

لی جونگی در غرق شدن توی نقشش فوق العاده ست، فکر میکنم نقطه قوت سریالمون به لطف لی جونگی که به بهترین شکل ممکن توی نقشش فرو میره و تونست شخصیت دو هیون سو رو عالی به نمایش بزاره و همینطور بازی زیبای مون چه وون باعث شد بار احساسی سریال بیشتر بشه و بازخورد مثبت بیشتری بگیره. همینطور سوهیون وو تیکه ی طنز سریال رو به عهده داشت و جانگ هی جین هم تعادل شخصیت های سریال رو حفظ میکرد. کیم جی هون هم باعث شوکه شدن تمام بینندگاه شد و توی پایات سریال تاثیر زیادی داشت.فیلمنامه خاص سریال باعث ریتینگ بالای سریال شد و گربه های درناک لی جونگی فراموش نشدنی هستن.

از کارگردان کیم چول کیو خواسته شد تا بیاد ماندنی ترین سکانس سریال ر وانتخاب کنه که سکانس دزدیده شدن هیون سو توسط کیونگ چون تا زمانی که نجات پیدا کنه رو انتخاب کرد و همینطور سکانس پایانی قسمت ۱۵ رو انتخاب کرد.”هردوی این صحنه ها به انرژی و تمرکز زیادی نیاز داشت.تمام عوامل و بازیگر هامون برای خلق این صحنه ها بهترین خودشون رو به نمایش گذاشتن. اشک و گریه های پر دردی که لی جونگی با تمام قلب و روحش میریخت برای مدت های طولانی توی خاطرم میمونه.”

ادامه…

صحبت های سو هیون وو(کیم مو جین)

سو هیون وو در مصاحبه های اخیری که داشته گفته که چقدر تحت تاثر جونگی بود.اون در سریال نقش کیم مو جین رو بازی میکرد که دوست دوران کودکی دو هیون سو” لی جونگی” و دوست پسر سابق دو هه سو “جانگ هی جی” بود.

سو هیون وو راجب همبازی هاش لی جونگی و جانگ هی جین هم صحبت کرد و گقت”لی جونگی و جانگ هی جین واقعا بازیگر های کاربلد و با سابقه ای هستند.از اونجایی که این اولین نقش اصلی من بودحسابی ذوق داشتم و از طرفی هم خیلی اضطراب داشتم. اونها اون این جریان رو بهتر از هر کس دیگه ای درک کردن. از ابتدا جونری باهام رفتار کردند که حتی توی تمرینات هم راحت باشم..

لی جونگی بازیگری هست که وقتی می بینیدش شوکه میشین.این همه انرژی توی یه نفر از کجا میاد.این ادم فوق العاده بانشاط و سرزنده ست و کسی هست که به اطرافیانش انرژی مثبت فراوانی میده.وقت هایی که توی بازیم احساس کمبود و ناراحتی میکردم اول از همه بهم نزدیک میشد و دلداریم میداد و باهام حرف میزد.اون فردیه که کل مجموعه باهاش فیلمبرداری داشت رو هدایت میکرد.با توجه به این که من اولین نقش اصلی خودم رو تجربه میکردم با نگاه به جونگی خیلی چیزها یاد گرفتم.

همینطور سوهیون وو راجب اینکه چجوری از جونگی توی سکانس درگیریشون توی زیرزمین تحت تاثیر قرار گرفته حرف زد”من واقعا نگران این سکانس بودم ولی یا تشکر از جونگی که یک حرفه ای توی این هنر هست امکان فیلمبرداری رو برای من فراهم کرد و حسابی به من کمک کرد. توی این صحنه احساس خفگی رو باید به نمایش میزاشتم چون داشتم با یه متخصص توی هنر های رزمی بازی میکردم میدونست باید چجوری به من اسیبی نرسونه و کاملا طبیعی نشونش بده. اون واقعا یه بازیگر توانمند و هنرمنده.

کیم جی هون(بک هی سونگ)

کیم جی هون درباره ی کارکردن با لی حونگی در سریال گفت”اون یه بازیگر صادق با شور و سرسختی خیلی زیاد توی بازیگریه،بنابراین تمام لحظاتی که در حین بازی با اون گذروندم لذت بخش بود.فکر میکنم اگه کاری رو که واقعا دوست دارین انجام بدین حتی اگه از نظر جسمی خسته باشین میتونین از نظر روحی خوشحال باشین و فکر میکنم که من و جونگی هر دومون زمانی که با هم بازی میکردیم احساس مشابهی داشتیم.علاوه بر اون سخته که تمام توجهت رو تنها روی بازی خودت بزاری. با این حال من چیزهای زیادی ازش یاد گرفتم که چطور به عنوان ستاره ی یک سریال حالو هوایصحنه رو حفظ میکرد و یک رهبر بود.

اون دقیقتر واحساسی تر از بقیه هستش و اگه اون اسمش رو برای پروژه ای بزاره واقعا همه چیزش رو برای اون میزاره. اون کسیه که واقعا میتونم چیزهای زیادی ازش یاد بگیرم.ما همدیگه رو قبل از سریال میشناختیم(زمان سربازی)،ف اما حالا داریم با هم کار میکنیم، خالصانه بهش احترام گذاشتم.

مطلب پیشنهادی

NamooActors Vlog- Sword of Aramun

اپدیت نامواکترز با ولاگی از جونگی در شمشیر ارامون 480p/87Mb 720p/281Mb

VA – Arthdal Chronicles 2 OST

تمام OSTها و موسیقی های متن سریال شمشیر آرامون 47آهنگ/322 مگابایت لیست ترک ها ادامه…

The Sword of Aramun BTS-7

آخرین پشت صحنه ی شمشیر ارامون و پیام خداحافظی زیرنویس فارسی پارت جونگی 720p/100MB 360p/39MB …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *