Star Int.-P2/Per translation

بخش دوم مصاحبه ی جونگی با استار

ادامه…

-شما از سخت کار کردن رو این پروژه بزرگ به نظر شادید. ما چک کردیم و متوجه شدیم حدود یه سال و نیمه که تو قاب تلویزیون ظاهر نشدید. اینروزا شاد هستید؟
اینکه میتونم با اعضا و کارکنان زیادی در خلال یه پروژه جدید کار کنم و تو یه پروسه خلاقانه هوای همو داشته باشیم، یه تجربه به شدت هیجان انگیز و باارزشه. میدونم که دیگه نمیتونم این روزها رو برگردونم، دقیقا برای همینه که تو مجموعه همیشه خوش میگذرونم و شادم.
البته، این حس مسئولیت بزرگ رو هم دارم که باید کارم بازخورد مثبت بگیره و نتیجه خوبی کسب کنه. برای همین ممکنه همیشه هم سرگرم کننده نباشه، اما من با خوشحالی همه این چیزا رو قبول میکنم.
تا ته تهش، تا میتونم بهترینم رو انجام میدم، خوش میگذرونم و این حرکت رو با شادی به اتمام میرسونم. لطفا حمایتتون رو نشون بدید و دعا کنید که نتیجه اش یه کار خوب دیگه بشه.– خیلی از جوون تر ها لی جونگی رو به عنوان الگوی نقش خودشون انتخاب کردند. توصیه ای براشون داری؟
فکر میکنم بزرگترین قدرت من به عنوان یه بازیگر “انرژی”مه. اینروزا، ما در طی پروسه ساخت سریال زیاد با هم ارتباط برقرار نمیکنیم. خیلی از بازیگر ها رو میبینم که رو مسئولیت های فردی تاکید میکنن.
با این حال، من فکر میکنم احساس سربلندی و خلوص نیت شما به عنوان یه بازیگر، تنها زمانی ساخته میشه، که همه با هم در گروه کار کنند. امیدوارم جوان تر ها نگرانی هاشون و هرچیزی که باعث اضطرابشون میشه رو با سایر اعضا گروه فیلمبرداری درمیون بزارن، و اون موقع از احساس مسئولیتی که باهاش میاد لذت ببرن.
من فکر میکنم یه بازیگر نماینده ایه که انرژی مثبت زیادی و به همراه داره، و اون انرژی میتونه تاثیر فوق العاده مثبتی داشته باشه، بیشتر از اونچه که فکرشو میکنید.

– میدونیم خیلی زوده برای پرسیدن، اما برای بعد اتمام این حرکت بزرگ «گل اهریمنی»، که تا الان در حال انحامش بودید، برنامه اتون چیه؟
سال گذشته رو خیلی رو انتخاب یه پروژه بر پایه مجموعه ای از استاندارد های سفت و سخت فکر کردم، برای همین از بیهوده تلف کردن اون وقت باارزش احساس ناامیدی کردم. مطمئنا یه وقتایی از اون زمان رو با استراحت پر کردم، اما الان، میخوام با طرفدارام با پروژه های متنوع و عالی در ارتباط بمونم. حتی وقتی بین کارهام یه استراحت کوچیک میکنم، میخوام موردای متنوع و جدیدی رو برای ارتباط برقرار کردن با طرفدارام امتحان کنم.
امسال، نه تنها من بلکه خیلی از مردم به خاطر کوید ۱۹ دارن اذیت میشن، برای همین امیدوارم بتونم یه جوری با ساختن یه سریال عالی بهشون کمی سرگرمی و شادی بدم.

– این روزا چی برای لی جونگی شادی میاره؟
البته که مجموعه، جایی که من توش تلاش میکنم، چیزای متنوع میسازم و با افراد زیادی کار میکنم. نوشیدن یه لیوان آبجو خوشمزه هم خیلی بهم میچسبه، وقتایی که بعد از یه تلاش حسابی سر صحنه برمیگردم خونه. (میخنده) – نکات مفیدی برای لذت بردن از یه شب تابستونی دارید که بتونید به اشتراک بزارید؟ یا توصیه ای برای طرفداراتون دارید؟
چیز زیادی ندارم. من فیلم های ترسناک دوست دارم. برای همین به شدت عاشق تماشای فیلم های ترسناک و نوشیدن آبجوی خنکم. اخیرا، یاد گرفتم از تنها نوشیدن لذت ببرم، برای همینم این اون مدلیه که من از شب های تابستونیم لذت میبرم. میدونم ممکنه یه کم کلیشه ای به نظر بیاد، هرچند. (میخنده)

– هنوزم جوجیتسو تمرین میکنی؟ چی جوجیتسو رو خیلی جذاب میکنه؟
اینروزا، من فیلمبرداری سریال رو دارم و محدودیت های زیادی هم وجود داشته، برای همین خیلی ناامیدکننده است که نمیتونم اغلب باشگاه برم اونطور که قبلنا میرفتم.
جذابت جوجیتسو تو این واقعیت نهفته است که من در کنار مردمی که همچین زندگی های متنوعی دارند، آموزش و تکامل پیدا میکنم. و یه نکته عالی دیگه درموردش، اینه که، شما یاد میگیرید با رقباتون باملاحظه و مودب باشید و حرکات و واکنش هاشون رو در طول آموزش یاد بگیرید. از اولین باری که تمرین جوجیتسو رو شروع کردم دو سال و نیمی میشه که گذشته. من هنوزم سخت تمرین میکنم و همیشه موقع تمرین تمرکز میکنم. (میخنده)

– کاری هست که قبل از پایان امسال بخواید قطعا انجامش بدید؟
میخوام طرفدارامو ببینم، جیغ بزنیم، بخندیدم و باهم خوش بگذرونیم. اما ما الان وسط بحران کوید ۱۹ هستیم، پس باید یه کم بیشتر صبوری کنیم و برای ایمنی همه صبر کنیم.
امیدوارم همه با هم دست به دست بدیم و هرچه زودتر، عاقلانه این بحران و پشت سر بذاریم، تا به اون روزهای شادی که ازش لذت میبردیم برگردیم.
امیدوارم هر چه زودتر آرزوم برای دیدن طرفدارام برآورده شه.

– درآخر چیزی هست بخواهید به طرفداراتون و خوانندگان مجله «ستاره» بگید؟
ممنونم که همیشه عشق و حمایتی پابرجا و وفادارانه و سخاوتمندانه رو بهم میدید.
همیشه بهترین تلاشم رو میکنم که بازیگر خوبی بشم که با پروژه های عالی بهتون شادی هدیه بده.
دعا میکنم همیشه مراقب سلامتیتون باشید و خونه اتون پر از نعمت و برکت باشه.

تا روزی که دوباره همو ببینیم، لطفا سلامت و شاد بمونید.
متشکرم!

مطلب پیشنهادی

NamooActors artistsxVogue2024 Leejoongi Part

پشت صحنه ی عکسبرداری بازیگرهای نامو برای مجله یVogue پارت جونگی با زیرنویس فرسی چسبیده …

Seoul music awards 240102

حضور جونگی در سئول موزیک اواردز به عنوان اهدا کننده جوایز بهترین اهنگ، تهیه کننده …

Vogue 2024 interview

ترجمه ی مصاحبه ی Vogue با هنرمندان نامواکترز- بخش مربوط به جونگی “یه وقتهایی همه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *