Leejoongi started his new year with a donation project

بازیگر لی جونگی سال ۲۰۱۹ را با پروژه خیره شروع کرد.


نامواکترز کمپانی او در یکم ژانویه اعلام کرد، ”لی جونکی شروع به همکاری با یک سازمان خیریه آمریکایی به اسم Represent برای پروژه خیریه دو هفته ای تحت شعار ‘Just Go Love’ (فقط عاشق شو) کرده است.Represent یک سازمان خیریه است که از طریق همکاری با ستاره های هالیوودی مانند لئوناردو دیکاپریو و مارک روفالو سردمدار کمک به افراد نیازمند جامعه است.

در طول پروژه Just Go Love، درآمد حاصل از فروش اجناس طراحی شده توسط لی جونگی صرف نیازمندان خواهد شد. منابع میگویند که لی جونگی در برنامه ریزی و طراحی کالاها و کمک به ایجاد یک فضای صمیمی در محیط کاری فعال بوده. طرفدارها نیز با شور و شوق به این حرکت روح انگیز و خوشایند لی جونگی برای شروع سال جدید پاسخ دادند.

لی جونگی گفت، “در پاسخ به عشق و حمایت زیادی که از شما دریافت کردم، میخوام در تبدیل دنیا به یه جای بهتر سهیم باشم. اگر پیشنهادهای عالی دیگری باشه، شرکت میکنم و براشون برنامه ریزی خواهم کرد. لطفا ‘Just Go Love’ رو که فقط برای دو هفته در حال اجرا خواهد بود، حمایت کنید.”

لی جونگی اولین بازیگر کره ای است که با Represent کار کرده است. یک نماینده از Represent گفت: “ما میخواستیم با لی جونگی که تصویری تندرست و سالم و شاداب داره کار کنیم. خوشبختانه، اون با حضور فعالانه در این پروژه خیریه و ارائه کلی ایده متنوع به شدت الهام بخش کارمندان ما شد.” نماینده همچنین اضافه کرد، “ما همینطور به وسیله طرفداران جهانی لی جونگی که اشتیاق و علاقه زیادی به پروژه نشون دادن خیلی تشویق شدیم.

(source: https://m.entertain.naver.com/read?oid=109&aid=0003929792)

مطلب پیشنهادی

Moon lovers Scarlett heart:Ryo-Script book Writer’s Ver

انتشار کتاب فیلمنامه ی عاشقان ماه پس از هفت سال، شامل حذفیات سریال ترجمه ی …

New year massage 2024

کلیپ تبریک سال نوی میلادی به طرفدارهای ژاپنی با زیرنویس چسبیده

New year massage in Season’s greeting 2024

پیام تبریک سال نوی میلادی در سیزن گریتینگ پیام تبریک سال نو جونگی توی سیزن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *