lawless lawyer photos

عکس های جونگی برای وکیل بی قانون

این تصاویر لی جونگی را نشان میدهد که به بونگ سانگ پیل, یک کاراکتر افسانه ای و در حال دفاع از حرفه خود, یک وکیل حرفه ای و نیز مبارزی قهار تبدیل شده است.
همهمه بازگشت کارگردان ‘زمانی بین گرگ و میش’ به همراه لی جونگی در سریال آخر هفته تی وی ان با نام وکیل بی قانون, در دوم آپریل با انتشار اولین تصاویر از لی جونگی دوباره بالا گرفته است.
در تصاویر, لی جونگی جذابیت و جاذبه ای خشن نشان میدهد که بینندگان زن را مجذوب خود می کند و انتظارات برای نمایش کاراکتر او, بونگ سانگ پیل را در وکیل بی قانون بالا میبرد.
وکیل بی قانون سریالی حقوقی_اکشن است که درباره وکیلی بی قانون است که بالقوه مشت را به قانون ترجیح میدهد و در عین حال وکیلی حقیقی است که از قانون به عنوان اسلحه استفاده می کند و زندگیش را برای مبارزه با قدرت های مرموز به خطر می اندازد.


در کاراکتر بونگ سانگ پیل, لی جونگی نقش گانگستری را بازی می کند که البته دارای نقایصی است[مترجم:ویژگی جالب لی جونگی در انتخاب نقش هاش همینه که هیچ کدوم بدون نقص و همه چی تموم نیستن در عین حال جذابن] و در مبارزه و قانون استاد است و از مشت هایش مثل قانون استفاده می کند. این نقش شهامت تبدیل به کاراکتر جدید و قدرت شاهکار بازیگری او را نمایان میسازد.
در تصاویر منتشر شده, تبدیل کامل لی جونگی به بونگ سانگ پیل, کسی که زیرک و در عین حال جذاب است, بدون شک توجه انسان را جلب می کند. او از همه راه های ممکن برای دفاع از موکل های خود استفاده می کند و حتی از استخدام گانگسترها هم باکی ندارد. او ماهرانه بین بی قانونی و عدالت در نوسان است.
در تصاویر, در یک لحظه لی جونگی با نگاه نافذ با شکوه برتری در میان تاریکی دشمنان خود را دستپاچه می کند و بعد از آن در حالی که دستانش را حلقه کرده است, لبخندی موذیانه همراه با جذابیتی مردانه نشان میدهد.
برای لی جونگی, بازیگری سرشار از قابلیت های جذاب, تنها چهار عکس کافی است تا بینندگان زن را مسحور خود کند و نشان دهد که آماده است تا به طور کامل در کاراکتر بونگ سانگ پیل محو شود.
در ابتدای فیلم برداری, لی جونگی بسیار متفاوت, بالغ و کاریزماتیک به نظر می آمد که باعث تعجب همه کارکنان شد.
لی جونگی با تمرین جوجیتسو بدن خود را روی فرم آورده بود و در صحنه های اکشن اکثر بدلکاری هایش را خودش انجام میداد.
در ابتدای فیلم برداری او تلاش و تفکر زیادی برای یادگیری کاراکتر خود بونگ سانگ پیل انجام داد تا با جزئیات آن را نمایش دهد.
وی خود را به خوبی آماده کرد و هنگام فیلم برداری فیلم نامه را همراه خود حمل می کرد. به محض شروع فیلم برداری توانایی جالب توجه خود را در تمرکز و محو شدن در کاراکتر نشان داد و باعث تحسین همه شد که”او بازیگر ما لی جونگی است”


بعد از پایان اولین روز فیلم برداری لی جونگی گفت:” این همکاری من با کارگردان کیم جین مین بعد از یازده سال از ‘زمانی بین گرگ و میش’ است و احساس بسیار خاصی دارد. چون دوباره با کارگردان کیم کار می کنم, کاملا خودم را آماده کردم تا بازی کاملتری را به نمایش بگذارم.
در سریال وکیل بی قانون می خواهم لی جونگی متفاوتی به شما نشان دهم که تا به حال ندیده اید.”
کارگردان کیم جین مین گفت:”لی جونگی با درک کامل کاراکترش و اضافه کردن نکات ظریف و دقیق در نمایش حالات احساسی, کاراکتری از بونگ سانگ پیل خلق کرده است که تنها میتوانید در وکیل بی قانون آن را ببینید. به عنوان بازیگری جذاب, لی جونگی توانایی سرشاری دارد که نمی توانیم حتی تصورش را بکنیم. از اجرای اکشن تا اجرای احساسی, کاراکتر او نیازمند اجرایی بی نقص است اما لی جونگی هر روز از فیلم برداری اجرایی نشان ما میدهد که بسیار از سطح انتظارات ما بالاتر است. بنابراین انتظارات بالایی از او دارم.”
سریال آخر هفته تی وی ان, وکیل بی قانون, توسط کیم جین مین که مهارت بصری زیبای خود را در ‘زمانی بین گرگ و میش’, ‘غرور و تعصب’ و ‘قرارداد ازدواج’ نشان داده است کارگردانی میشود و نویسنده آن یون هیون هو, نویسنده فیلم های ‘وکیل مدافع’, ‘ماموریت محرمانه’ و سریال ‘ به یاد آور’ میباشد که پر آوازه است. برنامه ریزی شده که این سریال پس از سریال ‘زندگی’ از ۱۲ می روی آنتن برود.

مطلب پیشنهادی

Leejoongi appear on his co star wedding

حضور جونگی در مراسم عروسی بازیگر نقش دالسه در شمشیر ارامون

HongKong photobook 2024

عکس هایی از فتوبوک هنگ کنگ ۳۰ عکس/۵مگابایت

Star Magazine 2024

عکس های جونگی برای مجله ی استار عکس های بیشتر ادامه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *