۲۰۱۷۰۳۰۴/Working together with younger actors – Lee Joon Gi concerned about generation gap

شاهزاده چهارم لی جونگی بخاطر کار با نسل جوان تر به دلیل وجود شکاف بین نسل ها نگران میشه

۱۳ سال پیش وقتی که لی جونگی دیبوت کرد در یک کنفرانس خبری که توسط یانگ جون وی برگزار شد شرکت کرد.اون در یک وضعیت خوب بود و با تمام قدرت جذابیتش رو نشون میداد ژست های مختلف نشون میداد و یه فضای ارامش بخش رو ایجاد می کرد و خیلی صمیمی بود. هیچ چیزی شبیه شاهزاده چهارم نبود.

لی جونگی در قلب سرخ شاهزاده چهارم “وانگ سو” رو به تصویر کشید.اون میگه در ابتدا فکر می کرد کار کردن با بازیگران یک دهه جوانتر سخت هستش و ممکنه که شکافی توی ارتباطشون ایجاد بشه. اون ادامه میده”بعد از کار با این دوستان جوان من فهمیدم که زیادی نگران بودم ما همکاری خوبی داشتیم و رابطه بین افراد عالی بود و منجر به یک نتیجه عالی شد. بعد از تموم شدن فیلمبرداری من دلم برای بقیه بازیگرا تنگ شد.

گزارشگر ازش می پرسه”سال گذشته “شاهزاده هشتم”کانگ ها نئول از سنگاپور دیدن کرد و از لی جونگی تعریف کرد و گفت اون بین شاهزاده ها از همه خوش تیپ تره و درست مثل یه شاهزاده هستش.با خوشحالی جواب میده”من فکر نمی کنم که واقعا مثل یه شاهزادخ باشم در مقایسه با شخصیت کانگ هانئول”وانگ ووک”اون بیشتر مثل شاهزاده هاست نجیب و جسور و با اخلاقی مثل شاهزاده ها

دیبوت در هالیوود رد استفاده از بدلکار

لی جونگی در اولین فیلم هالیوودی خودش “رزیدنت اویل ، قسمت اخر” اکثر صحنه های اکشن رو خودش انجام داد و برای این از طرف نقش اول زن میلا جوویچ مورد تقدیر زیادی قرار گرفت و اون میخواد راه رو برای جونگی صاف کنه تا بتونه موفقیت های هالیوودی زیادی رو به اسونی بدست بیاره.

در دیبوت هالیوودی جونگی میگه که اون هنوز یه مبتدی هستش و چیز های زیادی هست که باید یاد بگیره اما به شوخی می گه “من یعد از پایان فیلمبرداری رزیدنت اویل باز هم با پائول -کارگردان- در ارتباطم و همش بهش یاد اوری می کنم که اگه پروژه ای داره منو فراموش نکنه

درباره ی صحنه های اکشنی که خودش انجام داده، این اولین بارش نیست. در سریال ها و فیلم های مختلفش اون بدون استفاده از بدلکار صحنه های اکشن رو خودش انجام میده.اون نگران نیست که اسیب ببینه؟

قبل از شروع فیلمبرداری خودم رو برای جلوگیری از حوادثی که پیش میاد، اماده می کنم

از وقتی که بازی کردن رو شروع کردین تاحالا صحنه های خیلی خطرناک و ریسک پذیر رو بازی کردین؟

لی جونگی کمی فکر میکنه و میگه “صحنه های خیلی خطرناک و ریسک پذیر جز صحنه های اکشن نیستن اما کارهای خطرناک مثل پرید از روی رودخونه بخاطر ریسکش نمیشه از قبل بررسیش کرد.

با این حال اون خودش هم ادعا میکنه که گاهی شگفت زده میشه که چرا حاضره که برای این صحنه ها ریسک کنه;این برای اینه که اون یه فرد پرجنب و جوشه و هیجان و ریسک رو دوست داره برای همین خیلی  درباره ــش فکر نمی کنه.

برنامه داره که خانوادشو برای تعطیلات به سنگاپور بیاره.

طی ۱۳ سالی که لی جونگی دیبوت کرده اولین باره که به سنگاپور میاد. برای همین اون در ویدئو های قبلیش و یک بار دیگه در کنفرانس خبری معذرت خواهی کرد( ایشالا یه روز از ما هم معذرت خواهی کنه :/ ) اون احساس شرمندگی می کنه که زودتر برای دیدن فن هاش به سنگاپور نیوده( بخاطر ندیدن ما که باید بکوبی تو سر و کلت نمی دونی چه گلایی رو ندیدی :/ )

من خیلی درباره سنگاپور شنیدم و برنامه داشتم  با خانوادم به سنگاپور بیام و جاهای توریستی مختلف رو ببینم اما چون سرم خیلی شلوغ این برنامه به تاخیر افتاد. امیدوارم که بتونم این برنامه رو عملی کنم.

Translate by Leejoongi1.ir

مطلب پیشنهادی

Vogue 2024 interview

ترجمه ی مصاحبه ی Vogue با هنرمندان نامواکترز- بخش مربوط به جونگی “یه وقتهایی همه …

NamooActors Update-Vogue2024

اپدیت نامواکترز با عکس های پشت صحنه ی عکسبرداری هنرمندان نامواکترز برای مجله ی Vogue …

NamooActors Update-Yokohama fan meeting 231215

آپدیت نامواکترز با عکس هایی از فن میتینگ یوکوهامای ژاپن عکس های بیشتر در ادامه…

4 دیدگاه

  1. والا جیگرترین شاهزاده صد در صد وانگ سو بود .. جونگی جون شکست نفسی میکنه .. وانگ سو عشق بود مگه دستم به هه سو نرسه که اونجور ولش کرد رفت . ایش . خدا نکنه اسم عاشقان ماه بیاد غم من تازه میشه
    ((بخاطر ندیدن ما که باید بکوبی تو سر و کلت نمی دونی چه گلایی رو ندیدی )) خخخخخخخخخخخخخ این محشر بود .. والا به این خراب شده ما هیچ کس نمیتونه بیاد جونکی که پیشکشمونه حالا بازم ما امیدوار میمونیم شاید معجزه و فرجی شد…
    قربون اون جنب و جوشش . همین کارا رو کرد دل ماها رو برد دیگه (love love)
    دست گل تیم ترجمه درد نکنه که این مصاحبه رو برامون ترجمه کرد

    • والا شاهزاده به اون گلی می گه یکی دیگه خوب بوده ایشالا اینجا هم بیاد نه واسه میتینگ واسه گردش که می تونه بیاد جاهای قشنگ زیاد داریم

    • عزیزم خراب شده چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!! جون کی لیاقت نداره هر موقع لیاقت پیدا کرد خدا طلبید میاد ..بعدشم شما فکر کن الان لی جون کی رو از نیم متری ببینی مثلا قراره چه اتفاقی بیافته؟؟؟؟؟!!! هیچ تغییری توی زندگیت ایجاد نمیشه فقط آدمی رو که قبلاً عکساشو فیلماشو میدیدی حالا از زندگی میبینیش این دیگه ذوق کردن داره!!!

      • عزیزم اون یه چیز اشتباه گفت شما چرا میای به جونگی توهین می کنی لیاقت نداره یعنی چی؟ بعدشم خیلی فرق داره که عکسشو ببینی یا خودشو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *