Why Lee Joon Gi Loves Getting Injured On Set

بخش کوتاهی از مصاحبه جونگی با مجله سنگاپوری روز هشتم

چرا لی جونگی عاشق مجروح شدن در محل فیلمبرداری است؟

لی جونگی فقط به مدیر برنامش کشیده زد. برای اینکه دقیق باشیم دوبار. بسیار خب٬ از قبل  شما فکر می کنید که بازیگر کره ای  مثل شاهزاده  وانگ سو کاراکترش در سریال عاشقان ماه- قلب سرخ گوریو پیچیده و ظالمه. آروم باشید؛ جونگی و مدیر برنامش جلوی دوربین اغراق می کنند. ببیند٬ ستاره های کره ای می تونن خیلی بامزه باشن.

ما در ساختمان خیلی ویژه و باکلاس آمارا در مجموعه  سنتوزا در حال ملاقات با بازیگر- خواننده  ۳۴ ساله کره ای هستیم؛ کسی که برای جشنواره موسیقی قهرمانی زنان توی شهر هستش. در واقع٬ لی جونگی خیلی ظریف تر از عکس ها و فیلم هاشه. مثل گلی که اگر کسی لمسش کنه پژمرده میشه. اگر چه خط فکش خیلی تیزه؛ اون احتمالا میتونه الماس رو ببره.اون خیلی خونسرد وارد می شود. مثل اینکه به تازگی یک چرت عالی و بلند زده .

او همچنین مودبه. البته خیلی مودب؛ اما نه به اون سفتی. ما به روشی آشکارا مودبانه٬ از طرف ستاره کره ای پذ‌یرفته شدیم. یک چیز خیلی اساسی در مورد اون وجود دارد…نه که ما بگیم ؛ البته که ستاره های دیگه ندارند.

روز هشتم(اسم مجله):

-شما اخیرا با قسمت پایانیه رزیدنت اویل به هالیوود وارد شدید. کار کردن در یک اثر تولید آمریکا در مقایسه با کره چطور بنظر می رسید؟

من خیلی تحت تاثیر محیط قرار گرفتم. جایی که همه این ذهنهای خلاق٬ برای به وجود آوردن همه این محصولات دور هم جمع شدند. بخشی از فیلم شدن؛ همزمان به من شانس تعامل با ستاره های هالیوود و بازیگران زن و مرد از سراسر دنیا را داد. من واقعا از اهداف و ذهنیت های اونها الهام گرفتم. من قبل از مبادرت به رفتن به هالیوود؛ بیشتر روی زندگی حرفه ایم در کره تمرکز کرده بودم. اما الان فکر می کنم شاید باید رویاهام رو بزرگتر کنم و گسترششون بدم به خارج از کشور.

-فیلم در آفریقای جنوبی فیلمبرداری شد. اون چیزی که در تطبیق باهاش مشکل داشتید چی بود؟

من بدغذا نیستم. من یک ولعی برای غذاهای بین المللی دارم(خنده).

اما ما بیشتر از یک ماه اونجا بودیم و هر روز یک غذای یکسان رو میخوردیم. بعد از خوردن هر روزه استیک٬ اگرچه خوشمزه بود؛ من دلم برای غذاهای کره ای تنگ شد. اما آفریقای جنوبی بهترین غذاهای دریایی رو داشت(خنده).

-کارگردان مخصوصا شما رو برای این نقش برگزید؛ بخاطر اینکه شما بخش بدلکاری رو هم خودتون انجام می دید. چرا به این موضوع اصرار دارید؛ در حالی که این همه ستاره هالیوودی از بدلکار استفاده می کنند؟

از آنجا که نقش من فقط در حد یک نقش کوتاه افتخاری بود؛ من واقعا می خواستم بهترین تلاشم رو بکنم. بنابراین سخت برای هماهنگ کردن سکانس های بدلکاری تلاش کردم. شخصا من عاشق این هستم که سکانسهای بدلکاری (اکشن) خودم رو انجام بدم. قبلا در کره تیم بدلکاران به شوخی می گفتند که من شغل اونها رو دزدیدم(خنده).

-آیا در محل فیلمبرداری مجروح شده اید؟

اینهم بخشی از فیلمبرداری سکانس های اکشن هست. من مطمئنا اینجا و اونجا مجروح شده ام. اما اگر من اونها رو انجام نمی دادم؛ احساس می کردم اون سکانس های اکشن واقعی نیستن. در پایان روز وقتی کبودی ها رو روی بازوم می بینم؛ احساس میکنم یک چیزی انجام دادم.

مطلب پیشنهادی

Joongi’s day 2024 in Seoul

اپدیت وبسایت جونگی با خبر فن میتینگ در سئول در تاریخ ۱۱ می ۲۰۲۴ با …

Moon lovers Scarlett heart:Ryo-Script book Writer’s Ver

انتشار کتاب فیلمنامه ی عاشقان ماه پس از هفت سال، شامل حذفیات سریال ترجمه ی …

NamooActors artistsxVogue2024 Leejoongi Part

پشت صحنه ی عکسبرداری بازیگرهای نامو برای مجله یVogue پارت جونگی با زیرنویس فرسی چسبیده …

2 دیدگاه

  1. ای جوووونم، چه تشبیهی کرده … مثل گلی که نمیشه بهش دست زد حتی…. ای خدااااا
    عزیزم کاملش نمیاد؟ منتظر باشیم یا نه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *