‘Gunman in Joseon’ tops China’s QQ video charts

47071-258497


سریال در حال پخش چهارشنبه-پنج شنبه های شبکه کی بی اس2، “تیرانداز چوسان”، در وب سایت چینی تِنسِنت کیوکیو هم در حال پخش می باشد و محبوبیت زیادی بین بینندگان آن کشور، به دست آورده است.


این سریال در جدولهای ویدئوی روزانه، هفتگی و ماهانه ی سایت کیوکیو، پربیننده ترین سریال شده است. از زمان پخش قسمت یازدهم این سریال در روز سی اُم جولای، “تیرانداز چوسان” به مدت 5 هفته ی متوالی، در صدر جدولهای روزانه و هفتگی این سایت باقی مانده و این مدرکی ست برای اثبات محبوبیت بسیار زیاد این سریال در میان ببیندگان چینی.

“تیرانداز چوسان” در حدود 7 تا 8 میلیون بار در روز دیده شده و در صدر جدول ماهانه نیز قرار دارد. در میان ویدئوهای این سایت که توسط بازدید کنندگان دیده میشوند، “تیرانداز چوسان” تنها سریالی ست که هم اکنون در حال پخش است.

گفته میشود که بازیگر لی جونکی، کلید موفقیت این سریال در کشور چین است. این بازیگر در سال 2005 به جمع بازیگران هالیو(منظور بازیگری که در خارج کشور هم طرفداران زیادی داره) پیوست و در حال حاضر حساب کاربری ویبوی وی 14 میلیون دنبال کننده دارد. علاوه براین، طرفداران چینی زیادی دائما برای دیدن لی جونکی به محل فیلمبرداری “تیرانداز چوسان” می روند.

لی جونکی نه تنها با به نمایش گذاشتن یکسری حرکات اکشن که باعث شناخته شدن وی (بین بینندگان) میشود، بلکه با بازی بی نظیر سکانسهای احساسی، موفق شده توجه و اشتیاق و همینطور حمایت طرفداران چینی را به خود جلب کند.

کمپانی این بازیگر در اینباره گفته: “با اینکه پایان سریال نزدیک است، اشتیاق طرفداران چینی، مانند همیشه، بسیار زیاد است. لی جونکی با خواندن نامه هایی که هواداران چینی برای وی میفرستند و نظراتشان را در مورد بازی اش بیان میکنند، قدرت زیادی دریافت میکند. ما تا آخرین لحظه، همه تلاش مان را میکنیم و با به نمایش گذاشتن اجراهای فوق العاده، لطف همه طرفداران را جبران خواهیم کرد.”

http://www.leejoongi-fans.com/?p=40207

مطلب پیشنهادی

Moon lovers Scarlett heart:Ryo-Script book Writer’s Ver

انتشار کتاب فیلمنامه ی عاشقان ماه پس از هفت سال، شامل حذفیات سریال ترجمه ی …

New year massage 2024

کلیپ تبریک سال نوی میلادی به طرفدارهای ژاپنی با زیرنویس چسبیده

New year massage in Season’s greeting 2024

پیام تبریک سال نوی میلادی در سیزن گریتینگ پیام تبریک سال نو جونگی توی سیزن …

یک دیدگاه

  1. لتلتلت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *