مصاحبه – چرا لی جونکی دنبال نظرات منفی میگردد و آنها رو میخواند

مهم نیست کی هستی، هر کسی ممکنه نظرات ناراحت کننده دریافت کنه. یه وقتی منم یه مقدار فوق العاده زیادی از این پیامای ناراحت کننده دریافت میکردم، اما حالا  حس میکنم اونا پیامهای مفیدی برای تکامل و پیشرفت من بودند

بازیگر ۳۲ ساله لی جونگی تنها بازیگریه که اینقدر با طرفدارانش ارتباط و مراوده دارد. وی تلاش زیادی در استفاده از رسانه های خاص نظیر تووییتر برای دنبال کردن نظرات فن هاش برای پروژه ی بعدی، فن میتینگ ها و دیگر رویدادها میکند.در کنار این ارتباط از راه های مختلف لی جونکی بسیاری از مواقع شخصا از پیامهای منفی و ناراحت کننده ای که دریافت می کند اسیب میبیند. با اینحال در مصاحبه ی خود با “مای دیلی” بعد از پایان سریال دو هفته اعتراف کرد که حتی به دنبال این نظرات منفی میگردد تا انها را بخواند.

دلیل اینکه چرا واکنش های عمومی رو بررسی میکنم اینه که فکر نمیکنم خیلی ادم قابل و توانایی باشم. برای همین میخوام بازخورد بیشتری دریافت کنم، و اگه انتقاد بتونه به پیشرفت من کمک کنه، فکر میکنم بهتره بهشون گوش کنم و خیلی فوری برای اصلاح اونها رو بکار ببندم. البته منم انسانم و ناراحت میشم. اما امیدوارم به اصلاح اونها به عنوان نقاط قوتی که به پیشرفت من کمک میکنن.

             

بنظر میرسه ذهن لی جونکی حالا پر شده از افکاری که او رو به بازیگری بهتر تبدیل میکنه. وقتی از او پرسیده شد ایا لحظاتی بوده که او در بازیش تجدید نظر کنه، جواب داد: همیشه در حال بدست اوردن چیزهای تازه در هر پروژه ای که کار میکنه هست.

برای هر پروژه ای که انجام میدم همیشه به خودم میگم: به قوائد قدیمی متوسل نشو، باید یه شکل بهتر از اون کار رو نشون بدم، اگه نشد که انجامش بدم میذارمش برای بعد و غیره…اغلب سعی میکنم یکم به خودم فشار بیارم، راسش من خوشحال میشم اگه این روزا همچنان از اون نوع فیلمنامه ها که دوست دارم دریافت کنم چون باعث میشه فکر کنم هنوزم بازیگری ام که یکم  مفیده. گرچه نمیدونم کی اون روز میرسه اما دلم میخواد تا اونروز یه بازیگر مفید باشم .برای همین ارزو نمیکنم ایده ال باشم. فک میکنم  خطرناک ترین چیز اینه که یکی  مغرور بشه.در گذشته روزهایی بود که من ادب و نزاکت نداشتم. دیگه دلم نمیخواد برای بار دوم مرتکب چنین اشتباهی بشم. 

English_ Persian Translation by Masi

Leejoongi-fans.com

مطلب پیشنهادی

Moon lovers Scarlett heart:Ryo-Script book Writer’s Ver

انتشار کتاب فیلمنامه ی عاشقان ماه پس از هفت سال، شامل حذفیات سریال ترجمه ی …

New year massage 2024

کلیپ تبریک سال نوی میلادی به طرفدارهای ژاپنی با زیرنویس چسبیده

New year massage in Season’s greeting 2024

پیام تبریک سال نوی میلادی در سیزن گریتینگ پیام تبریک سال نو جونگی توی سیزن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *